Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Shibby skriver: Vil du vise dem frem? Kunne godt tænke mig at se jeres forskellige smag i design
Vil du vise dem frem?
Kunne godt tænke mig at se jeres forskellige smag i design
Vores vielsesringe er i sølv og helt enkle..de ser nogenlunde sådan ud:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru Nielsen skriver: Vores vielsesring....
Vores vielsesring....
Åh de skinner.. Kan godt lide de er så blanke
Mileva skriver: Min forlovelsesring Herhjemme er det dog kun mig der bære ring indtil vi er gift Den er guld, men ligner godt nok sølv på billed' :s
Min forlovelsesring Herhjemme er det dog kun mig der bære ring indtil vi er gift Den er guld, men ligner godt nok sølv på billed' :s
Hvorfor er det kun dig der går med ring?
Den er hvertfald flot,men som du selv skriver så ser den sølv ud
Fru Nielsen skriver: Ja i lige måde.....
Ja i lige måde.....
Det er nu min mand der har det, det er ham der har valgt dem Man takker da mange gange
Shibby skriver: SKAL det lige være drømmebrylluppet for at i vil gifte jer? Et sæt smukke ringe,en kirke,en græsplæne og lidt hygge her til sommer behøver ikke at koste meget
SKAL det lige være drømmebrylluppet for at i vil gifte jer? Et sæt smukke ringe,en kirke,en græsplæne og lidt hygge her til sommer behøver ikke at koste meget
Ja det har jeg også sagt - men Jannick er totalt prinsessen i dette forhold. HAHAHAH... hvis jeg er død i morgen, er det fordi han har læst dette indslag.
Hmm... jeg ville jo bare gerne giftes, rådhuset er fint for mig - meeeen prinsessen vil gerne have kæmpe bryllup og gider ikke giftes "for bare at giftes" - så derfor skal det være drømmebrylluppet
Shibby skriver: Åh de skinner.. Kan godt lide de er så blanke
Vi er også rigtig glade for dem... Vi faldt meget hurtig for dem! Vi havde ikke råd til at gå ud og købe noget til 10.000 kr. Så vi har valgt at vi engang på en bryllupsdag når der er råd så går vi ud og får nye..... Men først når de her er grimme og slidte!
uhh men søde... skal I giftes? (for fanden... sorry... er lidt slow)
Shibby skriver: Hvorfor er det kun dig der går med ring? Den er hvertfald flot,men som du selv skriver så ser den sølv ud
Hehe, den er nu 18kt guld, forstår ikke helt hvorfor den ser ud som sølv hmm anyway
Jamen, N gik på knæ til dåben, og ved ikke om han ikke havde tænkt over han selv skulle have en ring eller ej.. Men han havde fået sin mor til at bestille den hjem og brine den herover.. Så en af dem har ikke tænkt over det
Vil du vise dem frem? Kunne godt tænke mig at se jeres forskellige smag i design
Jeg er så heldig at være sprit NYFORLOVET Min forlovede (skal stadig vænne mig til den fantastiske titel) friede til mig d.16. april. Der er en helt speciel historie om ringen og dens tilbliven, som jeg beskrev i min fortælling om hvordan han friede. Der er også masser af gode billeder af ringen, foruden det jeg har vedhæftet dette indlæg Håber du vil læse min lille fortælling .. Det er ret smukt
Her er linket:https://www.baby.dk/debat/103888pi1/bryllup/min-smukke-forlovelsesring-billeder-og-ringens-tilbliven.aspx
Vi er i øvrigt blevet enige om at han først får ring på når vi bliver gift Der er stadig noget guld tilbage, som skal smeltes i vores vielsesringe når de skal laves (du vil vide hvad jeg taler om når du har læst den tråd jeg oprettede efter han havde friet
Malene84 skriver: Ja det har jeg også sagt - men Jannick er totalt prinsessen i dette forhold. HAHAHAH... hvis jeg er død i morgen, er det fordi han har læst dette indslag. Hmm... jeg ville jo bare gerne giftes, rådhuset er fint for mig - meeeen prinsessen vil gerne have kæmpe bryllup og gider ikke giftes "for bare at giftes" - så derfor skal det være drømmebrylluppet
hahahahahahaha :`D
Omg altså..Meld jer til hvad bruden ikke ved,--og så får han rollen som bruden! Ergo styre du showet og det er ikke betalt af egen lomme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128