Anonym skriver:
jeg er desværre gået hen og har fået en depression. Jeg er enlig mor til 2 børn har næsten været alene med dem fra start af og har altid klaret det flot ingen klager fra bla vuggestue, børnehaver osv. Nu har jeg efter 2 mdr med depression fået piller har haft dem siden den 14 april men har ikke kunne tage mig sammen til at tage dem endnu, men har besluttet mig til at tage dem fra idag (her til aften). Er der andre der havde svært ved at tage dem ?
Nå mit egentlige spørgsmål var om bla kommunen vil begynde og ligger mere mærke til mig , i from af min rolle som mor pga min dep. og at jeg tager medicin. Kan de i sidste ende tage dem fra mig
Eller har jeg ingen grund til bekrymring
Jeg har dem helt alene ingen weekend far eller noget. Men har et godt netværk i form af søskende og min elskede mor.

Du får lige sådan en.
Godt at du nu har besluttet at tage din medicin.

Jeg har ikke selv prøvet en depression, men har mange omkring mig som har, og de har alle fået det bedre med den rette medicin.
Så håber at det samme sker for dig

Jeg ved ikke om der bliver holdt mere øje med dig eller ej, men tænker at så længe du klare som du har gjort frem til nu, gør du det jo godt, og derfor er der ingen grund til bekymring

Så længe du indrømmer du har det som du har, og er klar til at bede om hjælp hos dit netværk når der er brug for det, kan du jo ikke gøre meget andet

Så tror ikke at du skal bekymre dig
Anmeld