Sølvbryllupsmorgenvækning - hvad koster det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

oerbaek

Katte87 skriver:

Ok Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg gør. Jeg burde jo lave det sev - det er trods alt den billigste løsning Men så får jeg nok brug for lidt hjælp

Har i fortalt jeres forældre, at i arrangerer noget? Jeg har ikke fortalt mine det, da jeg gerne ville gøre det som en overraskelse.. Det skaber bare lidt dilemmaer ikke at fortælle noget hehe.
Bl.a. med det morgenmad der... hmmm

Tusind tak for linket - det vil jeg lige kigge lidt på!

vi har valgt ikke at sige noget overhovedet til vores forældre, meen tror også vi kommer til at overraske dem meget da de ikke får morgenmusikken og morgenmaden den dag de har sølvbryllup pga min lillebrors konfirmation, men dagen efter da de har valgt at de skal holde åbenhus der, så får de morgenmusikken mm den dag... 

Aht til æresporten så vil vores forældres søskende gerne hjælpe, så måske du kkunne spørge dine forældres søskende om de vil hjælpe dig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Ka+Ma=Be

BabyMus skriver:

Jamen meget! Mine forældre er også sådan nogle som planlægger laaaang tid i forvejen, så de har os været i gang et års tid eller sådan noget nu. De er helt inforstået med det, har sendt invitationer ud til folk og det hele. Så de ved de godt. (:

Okay, jamen så er det nok en god idé at starte nu ja. (: Mine har i slutningen af juni. Et godt råd (selvom det ville de fleste jo nok også gøre) men hav en lille bog/blok og skriv de ting ned i som du skal huske, gøre, spørge om osv. For lige pludselig er der altså bare MANGE ting i ens hoved, og der måtte jeg simpelthen begynde at skrive ned for at ha styr på det og ikke glemme noget!

Jamen det var vist noget med nogle fra et eller andet musik konsevatorie, eller sådan noget. Hvor min bror kendte en af dem eller sådan noget i den stil. De kommer vist fra Fyn eller Jylland, men er tilfældigvis i KBH den dag, så det var jo bare super heldigt!

Ok, det kunne godt være, at jeg også lige skulle tage en snak med dem De har nemlig også talt om, at holde noget grillhygge om aftenen.

Jah, det med at skrive ned har jeg også gjort Ellers fylder det bare ALT for meget oppe i hovedet. hehe

Det var da godt nok heldigt Måske man skulle høre om man selv har nogle kontakter rundt omkring!

Anmeld

27. april 2011

Ka+Ma=Be

oerbaek skriver:

vi har valgt ikke at sige noget overhovedet til vores forældre, meen tror også vi kommer til at overraske dem meget da de ikke får morgenmusikken og morgenmaden den dag de har sølvbryllup pga min lillebrors konfirmation, men dagen efter da de har valgt at de skal holde åbenhus der, så får de morgenmusikken mm den dag... 

Aht til æresporten så vil vores forældres søskende gerne hjælpe, så måske du kkunne spørge dine forældres søskende om de vil hjælpe dig  

Det var en god ide Der er vist også flere af dem, der har lavet æresport før, så de kunne nok komme med nogle ideer.

Tak for alle rådene piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.