Hej babymennesker! 
Det er mit indtryk, at flere af jer, har erfaring med, at holde morgenvækning for jeres forældre! 
Til sommer er det mine forældres sølvbryllup, og jeg sidder derfor og leder efter nogle musikkere. Men hvad skal det koste? Der er ingen af dem som oplyser priser, og det er meget at skrive rundt til alle og forhøre sig.
Hvor mange penge brugte i, i det hele taget på denne morgenvækning? Med morgenmad, drikkelse, musik, æresport og alt det andet?
På forhånd tak for hjælpen 
Hej. (:
Mine forældre har sølvbryllup om to måneder, så min lillebror og jeg er i fuld gang. Vi har et "ca. budget" bare for at se hvor meget vi kommer op på, og det ligger allerede pænt oppe i de næsten 6000. Vi har så lavet et budget ved siden af, som er det faktiske, og skrevet de ting ind som vi allerede nu ved hvad koster. Det er så heldigvis lidt billigere end det vi regnede med, så det er jo kun dejligt. (:
Tror egentlig at "reglen" er den at børnene står for æredsport og musikere der kommer om morgenen. Vi har så gang i lidt mere end det, men det er hvad vi selv har valgt at gøre, for at give dem en rigtig god dag. (:
Vores musikere får 500 hver, de kommer tre stykker, så 1500 i alt. Jeg ved ikke hvad det "normalt" koster, lige dem er min lillebror som har skaffet.
Jeg har spurgt min blomsterdesigner og hun sagde ca. 300 kr. for blomster. Så skal vi så lige ha købt træ til at lave selve rammen. Skjoldet laver min mors kreative veninde, jeg ved ikke lige hvad det kommer til at koste, vi skal holde møde med hende her i maj.
Morgenmaden og alt hvad dertil hører står mine forældre selv for. Vi får to piger til at hjælpe i køkkenet og til at stille ting frem inden al folket kommer meget tideligt om morgenen, ved ikke lige hvad de skal have for det.
Ja, det er vist sådan det. Så er der en masse andre ting vi har gang i til om morgenen og festen. Håber du kan bruge det til noget. God fornøjelse med det. (:
PS. Vi startede med at planlægge i januar, så jeg tror du skal finde de musikere snart, ved ikke hvor meget de sådan kan være booket?