hej piger
jeg er ny her inde... jeg havde enligt opgivet alt håb om børn da min X-mand og jeg prøvede i godt 10 år uden held... jeg blev for godt 3 år siden erklæret steril grundet for mange ar på æggelederen efter cyster... men da vi endelig fandt ud af hvorfor lykken udeblev var vi midt i skilsmisse...
jeg er nu lykkelig i et nyt forhold hvor vi har snakket om hvorvidt at vi skal igang med IVF. men vi var nået frem til at vi kunne gøre så meget mere for alle de dejlige børn der har det svært men allerede er kommet til vernden..
og så snakkede jeg med en meget sød pige der er clavoiant og hun sagde ja når i mindst venter det vil du blive gravid med en lille pige... og de sidste dage har jeg så gået rundt og tænkt fuck jeg har kvalme og kæresten klager over at mit humør svingede men jeg har 10 dage inden mens så tænkte ingen ko på isen...
men han fik mig nu overtalt til at teste og det ser sq ud til at lægerne tog fejl... jeg har i dag 10 dage før forventet mens taget en test der var svagt positiv men positiv...
beklager mit indlæg blev så langt men ja der er jo lige lidt historie 
Anmeld