Gode råd om bleer?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Blaabjerg

jeg bruger "babycare" bleer fra føtex, de er rigtig gode - ihvertfald til min datter + de er billige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Isabella_mor

Chewy skriver:

Hej piger,

Min lille søn på 12 dage har et par gange nu tisset igennem, når jeg har taget ham op fra lur. Han er en lille fyr på 2700g. Jeg har prøvet både Libero og Pampers, og det sker ved begge mærker.

Er der nogen af jer, der har erfaring med dette og måske kunne give et råd? Synes vi er meget omhyggelige, når vi kommer bleen på ham og har også prøvet at følge Liberos egne råd med at sætte lukningen en smule skråt opad for at lukke den endnu mere til. Det er bare så svært på sådan en lille fyr, for der er jo virkelig ikke ret meget krop at lukke sammen om

Har I nogle erfaringer piger?

På forhånd tak

jeg tror at når han er så lille så tisser han igennem fordi han ikke er stor nok til at tættne bleen med nogle gode lår..

og jeg mener ellers liberos er meget bitte små... min kæreste var ik så god til at give ble på og han tissede igennem fordi at han mente at han skulle have håndværkerøv i dem..!!  men han vejede altså også 3600 ved fødslen..  

kunne man måske prøve med to bller ad gangen., for at gøre den inderste mere... fast eller hvad man siger,, jeg ved ikke hvad man gør ved så små basser der..  

Anmeld

27. april 2011

Mor Christa

ville bare lige foertælle at vi har haft det samme problem.. han tissede KONSTANT igennem og var våd i den ene side .. Skide irriterende! Så sagde min SP at det var nok fordi vi ikke satte den stramt nok.. og wupti! det var sgu derfor Så vi satte den en smule strammere og nu sker det ALDRIG.. Og herhjemme passer både libero, Huggies, Pambers og dem fra rema rigtig godt ..

Anmeld

27. april 2011

AnneBJ

husk også at lægge tissemanden ned inden bleen lukkes...

Anmeld

27. april 2011

morethanperfect

Vibelle fra Aldi fåes desværre ikke i så små en str. de er ellers rigtig gode .. Men dem fra Rema er også super

Anmeld

27. april 2011

Mikkel's mor <3

vi bruger huggies, og der har kun en enkelt gang været uheld.. syntes også de er små i str.

Anmeld

27. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Chewy skriver:

hmm, kunne være man skulle prøve dem så Er det bare dem fra Landlord? Det er bare så frustrerende, når det sker om natten - ud og skifte ble, nattøj og vaske ham lidt. Så er den lille fyr jo hurtigt vågen, og det er moderen ikke så tilfreds med

nej det er rigtig træls.... ja mener det er fra dem.... den er en lyserød pakke tror de hedder fra 2 kg til 25 kr...... Jeg var ved at købe præmatur bleer hvor jeg fik af vide på børneafd at det var der ikke nogen grund til.... og som sagt har jeg været yders tilfreds med den fra rema.... Dog er jeg gået over til aldi nu, da den ligger i nærheden, men er også tilfreds med dem :-)

Håber du finder en løsning så du slipper for det natteroderri

Anmeld

27. april 2011

hilma

min søn reagerede med det samme med røde mærker og han tissede igennem. vi fandt bleer i rema 1000 de er i en lilla/lyserød agtig pk. men de er mærket med astma og allergi forbundet min søn bruger udelukkende kun dem, fordi han reagerede på de andre  de er 2-4 kg. jeg ledte nemlig også efter præmature bleer, men de her er gode, ser dog stadig lidt store ud på ham hihi

Anmeld

27. april 2011

Lise 26

vi havde det samme problem i starten, men så prøvede vi bleerne fra aldi og siden har der ikke været noget.. ved dog ikke om de findes så små, men mon ikke :-)

Anmeld

28. april 2011

de-wett

Chewy skriver:

He he, ja og så er det garanteret værre, når det er drenge med deres lille tissetrold, der kan tisse alle vegne. Hold op hvor skal man lige vænne sig til, at de lige pludselig bare tisser på puslebordet

jeg har godt nok en pige, men vil lige sige. det er næsten det samme som en dreng. Hun tisser alle vejne  lge så snart hun får bleen af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.