Gode råd om bleer?!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.621 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Chewy

Hej piger,

Min lille søn på 12 dage har et par gange nu tisset igennem, når jeg har taget ham op fra lur. Han er en lille fyr på 2700g. Jeg har prøvet både Libero og Pampers, og det sker ved begge mærker.

Er der nogen af jer, der har erfaring med dette og måske kunne give et råd? Synes vi er meget omhyggelige, når vi kommer bleen på ham og har også prøvet at følge Liberos egne råd med at sætte lukningen en smule skråt opad for at lukke den endnu mere til. Det er bare så svært på sådan en lille fyr, for der er jo virkelig ikke ret meget krop at lukke sammen om

Har I nogle erfaringer piger?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Chewy skriver:

Hej piger,

Min lille søn på 12 dage har et par gange nu tisset igennem, når jeg har taget ham op fra lur. Han er en lille fyr på 2700g. Jeg har prøvet både Libero og Pampers, og det sker ved begge mærker.

Er der nogen af jer, der har erfaring med dette og måske kunne give et råd? Synes vi er meget omhyggelige, når vi kommer bleen på ham og har også prøvet at følge Liberos egne råd med at sætte lukningen en smule skråt opad for at lukke den endnu mere til. Det er bare så svært på sådan en lille fyr, for der er jo virkelig ikke ret meget krop at lukke sammen om

På forhånd tak

min datter vejede 2780 ved fødslen og vi var rigtig glade for remas bleer (de mindste) der var ingen uheld overhovedet.....

Anmeld

27. april 2011

Maja_4000

Nu har Caroline aldrig været så lille :b Men jeg synes at änglamark slutter godt til :b Men tror det er meget forskelligt fra baby til baby .. Ligenu bruger vi vibelle fra aldi , men ved ikke , om de findes i så lille størrelse 

Anmeld

27. april 2011

mortilnoahogmelina

Vi brugte os rema bleer og heller ingen uheld her .

Anmeld

27. april 2011

Chewy

Mor til prinsessen :-) skriver:

min datter vejede 2780 ved fødslen og vi var rigtig glade for remas bleer (de mindste) der var ingen uheld overhovedet.....

hmm, kunne være man skulle prøve dem så Er det bare dem fra Landlord? Det er bare så frustrerende, når det sker om natten - ud og skifte ble, nattøj og vaske ham lidt. Så er den lille fyr jo hurtigt vågen, og det er moderen ikke så tilfreds med

Anmeld

27. april 2011

Chewy

Pernille08 skriver:

Vi brugte os rema bleer og heller ingen uheld her .

Dejligt at høre, jeg må have manden i Rema så

Anmeld

27. april 2011

de-wett

Chewy skriver:

Hej piger,

På forhånd tak

vi har altid brugt libero. caroline vejede 3250 og ar 51 da hun blev født og en gang imellem var der uheld, men fik faktisk afvide at det er fordi de tit tisser skævt (nogle gange meget skævt) også går det altå galt.

Anmeld

27. april 2011

Chewy

Maja_4000 skriver:

Nu har Caroline aldrig været så lille :b Men jeg synes at änglamark slutter godt til :b Men tror det er meget forskelligt fra baby til baby .. Ligenu bruger vi vibelle fra aldi , men ved ikke , om de findes i så lille størrelse 

Ja, dem har jeg også hørt meget godt om. Må undersøge om de fås i vores størrelse. Tak for svaret!

Anmeld

27. april 2011

mortilnoahogmelina

Chewy skriver:

Dejligt at høre, jeg må have manden i Rema så

DEt er et forsøg værd i hvertfald . Jeg vil lige sige min søn har sover 10 12 timer af gangen og derfor tisset meget . Alligevel er der aldrig sket noget .
Og de er billige 25 kr for 25 bleer

Anmeld

27. april 2011

Chewy

de-wett skriver:

vi har altid brugt libero. caroline vejede 3250 og ar 51 da hun blev født og en gang imellem var der uheld, men fik faktisk afvide at det er fordi de tit tisser skævt (nogle gange meget skævt) også går det altå galt.

He he, ja og så er det garanteret værre, når det er drenge med deres lille tissetrold, der kan tisse alle vegne. Hold op hvor skal man lige vænne sig til, at de lige pludselig bare tisser på puslebordet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.