Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhhh.... så har jeg fået en tid ved min læge imorgen, hvor de også tager en test - det gør de åbenbart altid dernede
Og hvis den så er positiv så får jeg en ny tid til den første graviditetsundersøgelse Er bare heeeeeelt oppe og køre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TILLYKKE
hvor er det skønt glæder mig til det bliver min tur... det må alt sammen blive mere virkeligt når lægen også siger at den er god nok... og når man får vandre journalen
Vivian87 skriver: Uhhh.... så har jeg fået en tid ved min læge imorgen, hvor de også tager en test - det gør de åbenbart altid dernede Og hvis den så er positiv så får jeg en ny tid til den første graviditetsundersøgelse Er bare heeeeeelt oppe og køre
Tillykke endnu engang Det er altid rart at få det bekræftet hos lægen! Det er utroligt så utålmodig man også pludseligt kan blive, ikk?! hehe
Jo, tålmodighed findes pludselig ikke mere, hehe... vil bare ha klarhed så jeg kan komme igang med at glæde mig Det kan nærmest ikke gå hurtigt nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128