Hej piger!
Endelig, endeilg, endelig faldt han i søvn igår aftes - sådan god søvn! Ca. kl. 21 gav han op og kl. 3 vågnede han til amning!
Så sov han til 7, blev ammet og vi blev i sengen og snakkede og legede. Her plejer vi at stå op for ikke at forstyrre farmand som møder sent - men ikke i dag!
Kl. 8 fik han en hyggetår og sov så videre til halv ti hvor han fik mad igen.
Kl. 12 var jeg nødt til at vække ham og få ham fodret af fordi vi havde aftale ved kiropraktoren. Han lå længe i sin lift og bare kiggede efter amningen, mens jeg blev færdig. Så snart han ramte barnevognen udenfor sov ham og det blev han ved med til kiropraktoren tog tøjet af ham 
Da vi færdige blev han ammet og sov så to timer i barnevognen igen. Aftenen har været lidt forstyrret fordi han skulle til fotograf kl. 19 - lige midt i en god lur! 
Nu sover han (vist) tungt igen, og jeg satser på endnu en god nat! Jeg er stadig fuldstændig sikker på det er tigerspring, og på ingen måde kolik. Kiropraktoren fandt intet der kan være generende for ham og skyld i gråden. Hun foreslog at give det ugen ud, og ellers droppe komælk for et par dage, og muligvis opsøge en zoneterapeut!
Tak for al Jeres opmuntring - følte mig virkelig som en nittemor igår; idag har været meget bedre!!

Anmeld