ja, det må så være mig!! Shit altså, min lille søde Felix, som normalt aldrig siger noget, med mindre jeg er for længe om at finde babsen til ham, græder og græder!
Det har stået på siden søndag eftermiddag og jeg er ved at miste tålmodigheden! Han spiser stadig fint - vi havde lige fundet en ok rytme hvor han fik mad ca. hver 3. time. Som oftest sov han fra vores aftensmad og så til 22-23 stykker hvor han fik mad igen. Så tog han en 2-3; måske 3,5 timer og fik så mad igen. Omkring kl. 7 stod vi op ham og jeg, han fik mad og en lur på mellem en halv og en hel time. Og så ellers leg og udforudsigelig dag 
Men nu græder han! Uanset at han er mæt, nyskiftet, stimuleret, hos os, eller ikke hos os... Han virker ikke til det er pga. mavekneb (hver gang) og jeg passer på med han ikke får lov at trøstespise (for tit) for så får han jo bare ondt i maven. Han bruger sut og er rigtig glad for den!
Jeg tænker at det måske kan være 5-ugertigerspring, og uanset hvad det er, er jeg egentlig ligeglad, bare min lille dreng snartbliver sig selv igen - mest for sin egen skyld! Jeg har været til frisør idag, Jørn passede baby imens, det gik ok men ikke overvældende godt. Fordi Felix skreg! Og skreg! Og det blev han så ved med til vi var hjemme ham og jeg - Jørn kørte på arbejde. Jeg skulle med bus hjem, og endte med at tage ham op og vugge ham. Da jeg skulle ud af bussen lagde jeg ham i vognen igen, og han satte i et hyl. Jeg er temmelig slidt, sover ikke ret meget om natten og det var bare lige dråben. Jeg blev så gal på ham, at jeg satte liften ret hårdt, da jeg skulle låse op, bumlede op gennem opgangen med lift i hånden og SATTE liften på sofabordet. Knægten græd og græd og det gjorde jeg også!
Tog mit overtøj af, og tog en dyb indånding, tog min grædende baby op af liften og kyssede ham en million gange mens jeg undskyldte! Han har ikke bedt om at blive slæbt rundt, eller at blive født, eller at blive overvældet af en masse indtryk; det glemte jeg bare, og blev megairriteret på ham!
Nu sover han for første gang siden kl. 7 i morges og jeg får lidt frokost. Når jeg er færdig med det går jeg i seng og sover til han vågner! Jørn er først hjemme fra arb kl. 23 i aften, så havde lige brug for at læsse af - tak fordi du læste med!