Vivian87 skriver:
Hej tøser
Jeg søger nogle veninder i Kolding og omegn til at gå på cafe med, holde videoaftner med og bare hygge med 
Jeg er en ung kvinde på 24 år. Jeg blev gift med min mand i september 2010 og har lige fundet ud af at jeg er gravid i 4. uge 
Jeg er oprindelig fra Kolding, men har også boet i Aalborg, Odense og det sidste 1½ år har jeg boet i Svendborg sammen med min mand.
Efter at vi er flyttet til Kolding føler jeg mig simpelthen så alene...
Troed jeg havde en rigtig god veninde her, men efter at jeg er flyttet hertil har jeg overhovedet ikke set hende, og hun kontakter mig kun når hun skal have hjælp til et eller andet.. Jeg har heller ikke fortalt hende at jeg er gravid for jeg ved at hun bare vil finde et eller andet der gør at vi skal være kede af det på hendes vejne i stedet for glade på mine, og det magter jeg bare ikke...
Jeg læser engelsk på universitetet i Odense, og har søgt ind på dansk som tilvalg i Kolding fra september 
Jeg håber der er nogen derude der bliver fanget lidt af mit lille indlæg 
hey
jeg hedder louise og bor imellem vejen og lunderskov, jeg er født og opvokset i esbjerg, så der bor de fleste af mine veninder. men jeg er altid klar på at møde nye mennesker
jeg er 22 og gift med nicolai sammen har vi mikkel på 1 1/2 og venter en lille tut mere til november. du må endelig bare skrive
og tillykke med graviditeten
det er da super dejligt for jer 
Anmeld