Veninder i Kolding og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.738 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Vivian87

Hej tøser

Jeg søger nogle veninder i Kolding og omegn til at gå på cafe med, holde videoaftner med og bare hygge med

Jeg er en ung kvinde på 24 år. Jeg blev gift med min mand i september 2010 og har lige fundet ud af at jeg er gravid i 4. uge

Jeg er oprindelig fra Kolding, men har også boet i Aalborg, Odense og det sidste 1½ år har jeg boet i Svendborg sammen med min mand.

Efter at vi er flyttet til Kolding føler jeg mig simpelthen så alene...  Troed jeg havde en rigtig god veninde her, men efter at jeg er flyttet hertil har jeg overhovedet ikke set hende, og hun kontakter mig kun når hun skal have hjælp til et eller andet.. Jeg har heller ikke fortalt hende at jeg er gravid for jeg ved at hun bare vil finde et eller andet der gør at vi skal være kede af det på hendes vejne i stedet for glade på mine, og det magter jeg bare ikke...

Jeg læser engelsk på universitetet i Odense, og har søgt ind på dansk som tilvalg i Kolding fra september

Jeg håber der er nogen derude der bliver fanget lidt af mit lille indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

LRJ

Vivian87 skriver:

Hej tøser

Jeg søger nogle veninder i Kolding og omegn til at gå på cafe med, holde videoaftner med og bare hygge med

Jeg er en ung kvinde på 24 år. Jeg blev gift med min mand i september 2010 og har lige fundet ud af at jeg er gravid i 4. uge

Jeg er oprindelig fra Kolding, men har også boet i Aalborg, Odense og det sidste 1½ år har jeg boet i Svendborg sammen med min mand.

Efter at vi er flyttet til Kolding føler jeg mig simpelthen så alene...  Troed jeg havde en rigtig god veninde her, men efter at jeg er flyttet hertil har jeg overhovedet ikke set hende, og hun kontakter mig kun når hun skal have hjælp til et eller andet.. Jeg har heller ikke fortalt hende at jeg er gravid for jeg ved at hun bare vil finde et eller andet der gør at vi skal være kede af det på hendes vejne i stedet for glade på mine, og det magter jeg bare ikke...

Jeg læser engelsk på universitetet i Odense, og har søgt ind på dansk som tilvalg i Kolding fra september

Hej
Jeg bor lidt udenfor kolng, men er tit i kolding men vil gerne have flere venindr
Jeg hedder Lone, er 20 bor med min kæreste på 22 og vores datter på 1 år jeg læser lige nu hf enkelfag på vuc og starter som frisør her til august
Du kan altid skrive en pb hvis det er

Anmeld

27. april 2011

Vivian87

Lone H. skriver:

Hej
Jeg bor lidt udenfor kolng, men er tit i kolding men vil gerne have flere venindr
Jeg hedder Lone, er 20 bor med min kæreste på 22 og vores datter på 1 år jeg læser lige nu hf enkelfag på vuc og starter som frisør her til august
Du kan altid skrive en pb hvis det er

Hejsa

jeg har lige været inde og ansøge om dit venskab

Anmeld

28. april 2011

Mimic

bor i kolding sammen med min kæreste på 26 og sammen har vi en datter på snart 5 år  jeg selv er ligeledes 26 somre ung

Jeg læser til social og sundhedshjælper og er færdig den 19-06 2011

Jeg er frisk på at møde lidt nye mennesker, da veindekredsen er mindsket en del efter jeg fik Jessica 

så skriv endelig hvis det har interesse

Linda

Anmeld

28. april 2011

A.

Vivian87 skriver:

Hej tøser

hejsa..

Ja men jeg er også fra kolding bor sammen med min dreng på sart 3 år og min kæreste og så venter vi en lille en til november

hvor i kolding bor i?

Anmeld

29. april 2011

futte19

hej jeg bor også lidt uden for Kolding sammen med min søn på 9 måneder og min kæreste på 27 og jeg er selv 20 år og jeg hedder Lene du kan også bare skrive en pb til mig, har mistet mange veninder efter jeg har fået barn.

Anmeld

18. maj 2011

expectant

Hej vivianJeg vil meget gerne lære dig at kende. Er selv 23 og fra Kolding. Er godt nok hverken gravid eller har barn. Men håber ikke det har den store betydning. Skriv en pb hvis du har lyst. Maja

Anmeld

18. maj 2011

Henri84

Jeg bor i Christiansfeld, mellem Kolding og Haderslev
Jeg hedder Henriette og er 26 år. Jeg bor sammen med min kæreste som er 25, og sammen har vi Elias som bliver 3 til august, og Alberte Sofie som lige er blevet 1 år
Jeg læser til lærer og er færdiguddannet næste sommer, min kæreste er færdiguddannet lærer og arbejder på en skole i Kolding kommune
I fritiden spiller jeg lidt fodbold

Anmeld

16. juli 2011

mariadam

Hej piger

Jeg er en pige på 27 år, som bor i Kolding. Fandt jeres tråd da jeg søgte efter nye bekendtskaber i Kolding på Google

Jeg har som Maja heller ingen børn, men det afholder mig bestemt ikke fra at lære nogle søde mennesker med børn at kende.

Har boet i Kolding i ca 3 år, men kunne godt tænke mig at udvide min venindekreds.

Mine interesserer er mange, men en god shoppingtur er aldrig af vejen, ellers savner jeg nogle af dele en god middag med samt en flaske rødvin til langt ud på natten. Løber et par gange i ugen og kunne godt tænke mig at begynde til Zumba

Håber at høre fra jer.

Anmeld

16. juli 2011

A.

mariadam skriver:

Hej piger

Jeg er en pige på 27 år, som bor i Kolding. Fandt jeres tråd da jeg søgte efter nye bekendtskaber i Kolding på Google

Jeg har som Maja heller ingen børn, men det afholder mig bestemt ikke fra at lære nogle søde mennesker med børn at kende.

Har boet i Kolding i ca 3 år, men kunne godt tænke mig at udvide min venindekreds.

Mine interesserer er mange, men en god shoppingtur er aldrig af vejen, ellers savner jeg nogle af dele en god middag med samt en flaske rødvin til langt ud på natten. Løber et par gange i ugen og kunne godt tænke mig at begynde til Zumba

Håber at høre fra jer.

zumba den er jeg med på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.