Noah har fået mund-hånd-fod syge :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. oktober 2008

Tut

Hej tøser,

Både Christian og Noah har mund-hånd-fod syge med blærer i munden og på hænder og fødder. Dem i munden gør rigtig ondt, og Noah har stort set ikke spist noget de sidste 3 dage.

Han har også været rigtig pjevset og haft lidt feber... Der er desværre ikke rigtig noget at gøre ved det.

Det værste er at det smitter som en i helvede, så jeg håber virkelig at jeg går fri.

Knus

Tut.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2008

Tikki

Nej hvor vildt..og hvor synd for ham - det lyder ikke særligt behageligt. Hvor er der bare meget sygdom pt...de må igennem meget de kære små. Rigtig god bedring med ham.

HVordan går det egentligt med huskøb/hussalg?

Anmeld

30. oktober 2008

Loggidut

æv nej tutter, hvor har han dog fået det henne?

husk at skolde tandbørster, hvis de står op og ned af hinanden! desuden kan man smitte sig selv igen og igen med de skide tandbørster

god bedring med drengene!

Anmeld

30. oktober 2008

Ny mor

Hvor træls - jeg har godt nok aldrig hørt om den sygdom - er det noget der kommer i omløb som influenza eller???

God bedring til dem begge - håber du slipper.....

Kh Birgitte

Anmeld

30. oktober 2008

BellaT

Uha, det lyder ubehageligt. God bedring til alle. Stakkels sultne Noah. Håber det snart forsvinder igen. Ihh, al den sygdom i denne tid.
Hov, fortrød knuset, du smitter måske...

Anmeld

30. oktober 2008

Tut

Ny mor skriver:

Hvor træls - jeg har godt nok aldrig hørt om den sygdom - er det noget der kommer i omløb som influenza eller???

God bedring til dem begge - håber du slipper.....

Kh Birgitte

Hej,

Jeg havde heller aldrig hørt om den før der hang et skilt i vuggestuen i sidste uge om at de havde haft tilfælde af den, men jeg tænkte ikke mere over det.

Og da Noah lige pludselig fik de der blære i munden, ringede jeg til lægen, som sagde at det kunne være det. Og så huskede jeg skiltet fra vuggestuen.

http://www.netpatient.dk/Haand_fod_mund_syge.htm

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.