Maggieh skriver:
jeg synes det er SÅÅ hårdt, at have det sådan. Graviditeten har ØDELAGT min krop!! og ja kender også den med at folk siger at det jo er hvad man kan forvente.. men NEJ jeg havde VIRKELIG ikke regnet med at min krop ville ødelægges SÅÅÅÅ meget 
hvordan får du det betalt??
jeg tænker bare 26.000-30.000 det kommer da til at tage fleeeeeere års opsparing hvis jeg overhovedet når det, når jeg nu skal starte i skole efter sommer :/ og det er frygteligt at tænke at jeg skal have det sådan i flere år-.-
Jeg snakkede med min kæreste om det til at starte med.
Så fik jeg ham til at gå ned til lægen og snakke med ham om det - jeg turde nemlig ikke selv. Jeg havde en eller anden forestilling om at han skulle se dem og sådan nemlig :-s
Men jeg fik så senere en tid selv og vi talte om det - han fortalte mig så at jeg sagtens kunne få det betalt gennem det offentlige (han brugte en masse fine ord så fattede aldrig helt hvorfor jeg kunne og andre ikke)
Jeg blev henvist til vejle sygehus og de bad så om en anden lægelig vurdering (jeg valgte en psykiater - som jeg blev henvist til via min egen læge)
Nu ligger papirene fra min psykiater i vejle og jeg venter bare på at få en indkaldelse til forundersøgelse.
Anmeld