nogen der har erfaring her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2011

Tina&Laura

Maggieh skriver:

jeg synes det er SÅÅ hårdt, at have det sådan. Graviditeten har ØDELAGT min krop!! og ja kender også den med at folk siger at det jo er hvad man kan forvente.. men NEJ jeg havde VIRKELIG ikke regnet med at min krop ville ødelægges SÅÅÅÅ meget 

hvordan får du det betalt??

jeg tænker bare 26.000-30.000 det kommer da til at tage fleeeeeere års opsparing hvis jeg overhovedet når det, når jeg nu skal starte i skole efter sommer :/ og det er frygteligt at tænke at jeg skal have det sådan i flere år-.-

Jeg snakkede med min kæreste om det til at starte med.
Så fik jeg ham til at gå ned til lægen og snakke med ham om det - jeg turde nemlig ikke selv. Jeg havde en eller anden forestilling om at han skulle se dem og sådan nemlig :-s

Men jeg fik så senere en tid selv og vi talte om det - han fortalte mig så at jeg sagtens kunne få det betalt gennem det offentlige (han brugte en masse fine ord så fattede aldrig helt hvorfor jeg kunne og andre ikke)

Jeg blev henvist til vejle sygehus og de bad så om en anden lægelig vurdering (jeg valgte en psykiater - som jeg blev henvist til via min egen læge)
Nu ligger papirene fra min psykiater i vejle og jeg venter bare på at få en indkaldelse til forundersøgelse. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

TbCp

hvor du sød, tak 

Men neeeeeej er så kedaf mine bryster det har altid været dem jeg har været mest glad for ved min krop, og nu er de bare såå grimme !! før jeg blev gravid var jeg en strl. D nu er jeg nok B hvis ikke A og det passer bare sleeeet ikke til min krop  

Og så gør det, det BESTEMT ikke bedre at min kæreste æææææælsker store bryster

Det er ikke så længe siden du har født vel?

Ammer du?

Jeg ammede til min datter var omkring 8 mdr.... og først 1 år efter der var mine bryster tilbage til "normalen"... dog en str. større...

Så hvis jeg var dig ville jeg vente og se tiden an...

Anmeld

27. april 2011

Magsen

Tina&Daniel skriver:

Jeg snakkede med min kæreste om det til at starte med.
Så fik jeg ham til at gå ned til lægen og snakke med ham om det - jeg turde nemlig ikke selv. Jeg havde en eller anden forestilling om at han skulle se dem og sådan nemlig :-s

Men jeg fik så senere en tid selv og vi talte om det - han fortalte mig så at jeg sagtens kunne få det betalt gennem det offentlige (han brugte en masse fine ord så fattede aldrig helt hvorfor jeg kunne og andre ikke)

Jeg blev henvist til vejle sygehus og de bad så om en anden lægelig vurdering (jeg valgte en psykiater - som jeg blev henvist til via min egen læge)
Nu ligger papirene fra min psykiater i vejle og jeg venter bare på at få en indkaldelse til forundersøgelse. 

åååååååh hvor ville jeg ønske det var mig  

det går mig så meget på, jeg tør næsten ikke svømme pga dem :/ 

Anmeld

27. april 2011

Magsen

TbCp skriver:

Det er ikke så længe siden du har født vel?

Ammer du?

Jeg ammede til min datter var omkring 8 mdr.... og først 1 år efter der var mine bryster tilbage til "normalen"... dog en str. større...

Så hvis jeg var dig ville jeg vente og se tiden an...

det er 6 måneder siden, og jeg har ikke ammet i 3 måneder :/ .. 

så jeg tror sku ikke de bliver bedre .. de har mistet al fylde, og det er også strl. der går mig meget på da jeg overhovedet ikke har små babser uden fyld i normalt :/ 

Anmeld

27. april 2011

TbCp

Maggieh skriver:

det er 6 måneder siden, og jeg har ikke ammet i 3 måneder :/ .. 

så jeg tror sku ikke de bliver bedre .. de har mistet al fylde, og det er også strl. der går mig meget på da jeg overhovedet ikke har små babser uden fyld i normalt :/ 

Mine blev også fuldstændig flade/bløde efter jeg havde stoppet amningen.... men der er kommet fyld i igen

Anmeld

27. april 2011

Tina&Laura

Maggieh skriver:

åååååååh hvor ville jeg ønske det var mig  

det går mig så meget på, jeg tør næsten ikke svømme pga dem :/ 

Jeg synes du skal prøve at tage ned til læge - eller bare ringe der ned.

Forstår dig godt - jeg har ikke været sammen med min kæreste siden, ja. Før vi fik Laura.

Anmeld

27. april 2011

Magsen

TbCp skriver:

Mine blev også fuldstændig flade/bløde efter jeg havde stoppet amningen.... men der er kommet fyld i igen

er det rigtigt??

men altså det er 3 måneder siden jeg stoppede helt?? og før det ammede jeg heller ikke fuldt. Det var kun om natten og måske engang i døgnet.. ?? 

Anmeld

27. april 2011

TbCp

Maggieh skriver:

er det rigtigt??

men altså det er 3 måneder siden jeg stoppede helt?? og før det ammede jeg heller ikke fuldt. Det var kun om natten og måske engang i døgnet.. ?? 

Ja, de er stort set som de var før graviditet og amning... Men altså som sagt der gik et helt år inden de var "sig selv" igen

Indtil da var de godt nok noget kedelige at se på...

Anmeld

27. april 2011

Magsen

TbCp skriver:

Ja, de er stort set som de var før graviditet og amning... Men altså som sagt der gik et helt år inden de var "sig selv" igen

puuha, et helt år :/ .. med dep. det bliver et langt år ..

men tak for svar 

Anmeld

27. april 2011

TbCp skriver:

Altså,et helt år fra den dag du stoppede med at amme, eller..!?

Mine er nemliog også blevet fuldstændigt flade og bitte små.. De kan lige fylde en A skål, hvor jeg før var B/C skål!! 

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.