nogen der har erfaring her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.944 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. april 2011

Magsen

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

Hvad er det du vil vide noget om smukke???

Anmeld

27. april 2011

Magsen

Honnie's Wife:) skriver:

Hvad er det du vil vide noget om smukke???

silikone bryster 

Anmeld

27. april 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

silikone bryster 

Ihhh, søde... Du er sku da smuk som du er

Har ikke selv silikone babser, men har veninder der har

Anmeld

27. april 2011

Magsen

Ihhh, søde... Du er sku da smuk som du er

Har ikke selv silikone babser, men har veninder der har

hvor du sød, tak 

Men neeeeeej er så kedaf mine bryster det har altid været dem jeg har været mest glad for ved min krop, og nu er de bare såå grimme !! før jeg blev gravid var jeg en strl. D nu er jeg nok B hvis ikke A og det passer bare sleeeet ikke til min krop  

Og så gør det, det BESTEMT ikke bedre at min kæreste æææææælsker store bryster

Anmeld

27. april 2011

Tina&Laura

Maggieh skriver:

Hej du.

Jeg har også (næsten) altid være tilfreds med mine bryster, men efter jeg fik Laura og ammede er de blevet grimme og meget mindre. Kan ikke fylde en A : /

Men altså, jeg ved godt at mange siger at det er jo hvad man kan forvente når man får børn osv blablabla.

Jeg gik, efter noget tids tøven, til lægen og er nu blevet indkaldt til vejle sygehus hvor jeg skal have dem lavet pæne igen.

Det er klart - jeg synes det har været hårdt, der har været mange følelser med. Men det er altså muligt, at få den betalt. 

Anmeld

27. april 2011

Magsen

Tina&Daniel skriver:

Hej du.

Jeg har også (næsten) altid være tilfreds med mine bryster, men efter jeg fik Laura og ammede er de blevet grimme og meget mindre. Kan ikke fylde en A : /

Men altså, jeg ved godt at mange siger at det er jo hvad man kan forvente når man får børn osv blablabla.

Jeg gik, efter noget tids tøven, til lægen og er nu blevet indkaldt til vejle sygehus hvor jeg skal have dem lavet pæne igen.

Det er klart - jeg synes det har været hårdt, der har været mange følelser med. Men det er altså muligt, at få den betalt. 

jeg synes det er SÅÅ hårdt, at have det sådan. Graviditeten har ØDELAGT min krop!! og ja kender også den med at folk siger at det jo er hvad man kan forvente.. men NEJ jeg havde VIRKELIG ikke regnet med at min krop ville ødelægges SÅÅÅÅ meget 

hvordan får du det betalt??

jeg tænker bare 26.000-30.000 det kommer da til at tage fleeeeeere års opsparing hvis jeg overhovedet når det, når jeg nu skal starte i skole efter sommer :/ og det er frygteligt at tænke at jeg skal have det sådan i flere år-.-

Anmeld

27. april 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

hvor du sød, tak 

Men neeeeeej er så kedaf mine bryster det har altid været dem jeg har været mest glad for ved min krop, og nu er de bare såå grimme !! før jeg blev gravid var jeg en strl. D nu er jeg nok B hvis ikke A og det passer bare sleeeet ikke til min krop  

Og så gør det, det BESTEMT ikke bedre at min kæreste æææææælsker store bryster

Årh musen Du må ikke være ked af det Du må gerne få mine, de hverken hænger eller er grimme, ved bare ikke hvad jeg skal "bruge" dem til

Men de er ømme hele tiden, bare så du er forberedt

Anmeld

27. april 2011

Magsen

Årh musen Du må ikke være ked af det Du må gerne få mine, de hverken hænger eller er grimme, ved bare ikke hvad jeg skal "bruge" dem til

Men de er ømme hele tiden, bare så du er forberedt

ih, jo tak  det gør ikke noget de er ømme, jeg er ikke så sart når det kommer til at lide for skønheden 

Anmeld

27. april 2011

Darling<3

Maggieh skriver:

ih, jo tak  det gør ikke noget de er ømme, jeg er ikke så sart når det kommer til at lide for skønheden 

Jamen super, så skal vi bare finde en læge der vil "overfører" mine bryster til dig

Hader at de er ømme, og det er ikke bare en dag om måneden, det er ca 16 dage, HVER måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.