shit sikke da en dag...så glad en dag har jeg sjældent haft.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. oktober 2008

Loggidut

først min jobsamtale, som gik over alt forventning, jeg blev hentet og bragt, ved værkstedet som lovet, blev kørt rundt i salgschefens bil for at se området jeg søgte ind på, snakkede om løst og fast...røg til samtale med chefen og salgschefen, og snakkede i en halv time, igen om løst og fast...fik kaffe, og sad der som en sladdertante...

men ak og ve, for at kan gennemføre elevpladsen på 3 år, skal jeg have handelsskole, og når jeg er der, så skal jeg have SU, men de synes begge to at jeg skulle undersøge om økonomien var til det...og det tror jeg på forhånd ikke den er, men jeg undersøger det da!

federe arbejdsplads skal man nok lede længe efter, og salgschefen blev ved med at snakke godt for jeg skulle ind, så kan jeg ikke få det til at hænge sammen økonomisk, ja så ringer jeg ham op i morgen, og spørger om han ikke vil gemme mit navn og nummer til engang der bliver plads til en uden elevplads!

så har jeg været til samtale på Kaspers nye skole, og jeg troede jo som altid at jeg skulle ud og høre om hvor trlætte de er af hans gøgl og ballade...men nææææ nej, han er steget i karakter i både engelsk, dansk og matematik, og for det ikke er løgn, så er han en af de bedste i hans klasse til dansk, det fag han ellers slet ikke kunne overskue tidligere. han fik ros for hans flotte fremmøde, og for at være den der kunne stoppe de andre elever i at lave ballade...ja jeg var måløs, det er første gang i 10 år nogen har noget positivt at sige om kasper...så jeg var bare grædefærdig af lykke!
De var parate til at give ham 10énde klasse når han havde afsluttet 9énde, så jeg var nød til at kramme ham så hårdt da vi kom ud, shit jeg er bare så boblende lykkelig i dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2008

Astrid P

Hvor er det fedt, Loggi... Det var jo det jeg sagde forleden - når det ser allermest sort ud, så sker der et eller andet fantastisk!

Tillykke med den dejlige dag

Anmeld

30. oktober 2008

Tikki

Jamen hvor er det fedt! Åh hvor godt.

Anmeld

30. oktober 2008

Kaufie

Ihh så skønt med opbakning til din knajt.... Det manglede da også bare.

Anmeld

30. oktober 2008

Ny mor

Ja, Loggi, nu vender det...fedt ! Håber du finder ud af noget med den arbejdsplads.....det lyder som alletiders sted
kh Birgitte

Anmeld

30. oktober 2008

ivfmarie

Fedt søde vense!! Aj hvor det varmer mit hjerte at se hvad du fortæller om Kipper-drengen - den skønne lømmel. Jeg kan godt forstå at der var kæmpeknus til ham.
Bare vent og se... du har gjort godt et første indtryk idag til jobsamtalen, at de vil ha' dig - elevplads eller ej!

Marie

Anmeld

30. oktober 2008

BellaT

Ej, hvor er det bare et dejligt indlæg. Super godt, Loggi.

Anmeld

30. oktober 2008

birgittemarie

Nej, hvor dejligt Sloggi Tillykke med den skønne knægt.
Og jeg krydser fingre for, at jobbet bestemmer sig for at give dig fuld løn under skoleophold i stedet for SU.

Knus fra Birgitte

Anmeld

31. oktober 2008

Rasmine

Hallo Sloggi!
Find ud af hvor lang tid du skal være på skole, og så tag en snak med banken. Altså, det er jo en investering i din fremtid, hvis altså det er en uddannelse du gerne vil have.
Hvad er det i øvrigt?
Du kan jo tage studielån sammen med Su'en, ja den skal betales tilbage, men come on...
Du kan da evt. få noget weekendabejde indenfor hjemmeplejen i den periode du er på SU?
Ja, det er så mange timers arbejde om ugen i de perioder, men det er jo en investering i din fremtid!

Anmeld

31. oktober 2008

Rasmine

...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.