Hvem er hvem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Hvem?

SussieThyssen skriver:

LOOOL

Den knægt er da som snydt ud af næsen på sin far - som iøvrigt er på det øverste billede...sønneke er på det nederste

Nej nej, det er mine to drenge fra januar og december 2010

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

SussieThyssen

SussieThyssen skriver:

LOOOL

Den knægt er da som snydt ud af næsen på sin far - som iøvrigt er på det øverste billede...sønneke er på det nederste

Må vel hellere afsløre at jeg kan se forskel på billedkvaliteten..det nyeste er nederst, det er da helt tydeligt. Men hvis man ikke kunne det...så ville jeg ikke kunne se forskel

Har jeg ret eller???

Anmeld

26. april 2011

Hvem?

SussieThyssen skriver:

Må vel hellere afsløre at jeg kan se forskel på billedkvaliteten..det nyeste er nederst, det er da helt tydeligt. Men hvis man ikke kunne det...så ville jeg ikke kunne se forskel

Har jeg ret eller???

Jeps, det nederste er taget i går (af mig selv), det øverste er taget i Maj sidste år af en prof. fotograf

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

SanneBoe skriver:

Nej nej, det er mine to drenge fra januar og december 2010

Eiii så misforstod jeg din forklaring

Jeg var da sikker på det var far og søn sådan som du forklarede det.
Sjovt at der er så stor forskel på billedkvaliteten
Jamen så er det jo umuligt at se hvem der er hvem når man ikke kender jer fra dagligdagen LOL

Anmeld

26. april 2011

Hvem?

SussieThyssen skriver:

Eiii så misforstod jeg din forklaring

Jeg var da sikker på det var far og søn sådan som du forklarede det.
Sjovt at der er så stor forskel på billedkvaliteten
Jamen så er det jo umuligt at se hvem der er hvem når man ikke kender jer fra dagligdagen LOL

Kan også bare lære og formulerer mig ordentligt Jeg vrøvler vist også nogle gange

Den bette har gennemgået en helt fantastisk forvandling fra han blev for tildig født og indtil nu, 4 mdr. gammel

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

SanneBoe skriver:

Kan også bare lære og formulerer mig ordentligt Jeg vrøvler vist også nogle gange

Den bette har gennemgået en helt fantastisk forvandling fra han blev for tildig født og indtil nu, 4 mdr. gammel

Ja det må du da nok sige

Anmeld

26. april 2011

Pia.

SanneBoe skriver:

Nej nej, det ER brødre, mine to drenge

Nååå så er jeg da ikke helt tosset... troede jeg havde fanget den helt forkert...

Skønne er de begge to - og jeg ville umiddelbart gætte på tvillinger - men jeg kan se på farven af tøjet på det ene billede at det er mere nyt

Tak for kigget, skønne det er de begge uden tvivl - og vildt at få to børn inden for samme år.. - godt gået...

Anmeld

26. april 2011

Isabella_mor

SanneBoe skriver:

Havde flyttet lidt billeder og lidt rundt idag og manden blev sgu i tvivl, hvem der var hvem .....

Billederne er taget da de begge var/ er 4 mdr

hvor er det cool at det også er de samme bukser..  

jeg troede lige indtil jeg læste nedenunder dit indlæg at det var tvillinger.. ^_^ SÅÅÅ EPIC.. hvor er det cool... 

Anmeld

26. april 2011

Hvem?

Pia. skriver:

Nååå så er jeg da ikke helt tosset... troede jeg havde fanget den helt forkert...

Skønne er de begge to - og jeg ville umiddelbart gætte på tvillinger - men jeg kan se på farven af tøjet på det ene billede at det er mere nyt

Tak for kigget, skønne det er de begge uden tvivl - og vildt at få to børn inden for samme år.. - godt gået...

Ja, kunne ikke få samme farve body mere og havde selvfølgelig ikke li gemt den farve - ih, men sparkedragten var dog i gemmeren

1000 tak - de er vidunderlige.....

Anmeld

26. april 2011

Hvem?

isabellamor skriver:

hvor er det cool at det også er de samme bukser..  

jeg troede lige indtil jeg læste nedenunder dit indlæg at det var tvillinger.. ^_^ SÅÅÅ EPIC.. hvor er det cool... 

Dog ikke, men lillebror følger vist i storebrors spor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.