Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Havde flyttet lidt billeder og lidt rundt idag og manden blev sgu i tvivl, hvem der var hvem .....
Billederne er taget da de begge var/ er 4 mdr
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wow! Er de tvillinger... tror ikke jeg er mere kvik end din mand... Meeen jeg er vel også lovlig undskyldt ;-)
SanneBoe skriver: Havde flyttet lidt billeder og lidt rundt idag og manden blev sgu i tvivl, hvem der var hvem ..... Billederne er taget da de begge var/ er 4 mdr
LOOOL
Den knægt er da som snydt ud af næsen på sin far - som iøvrigt er på det øverste billede...sønneke er på det nederste
Hanne_mor skriver: Wow! Er de tvillinger... tror ikke jeg er mere kvik end din mand... Meeen jeg er vel også lovlig undskyldt ;-)
Det var den kære far jo ikke
Dog ikke tvillinger, men begge fra 2010, en i Januar og en i December
Det er da brødre ikk'? Jeg gætter på øverste baby er ældstemand Skønne unger!
AnneBJ skriver: Det er da brødre ikk'? Jeg gætter på øverste baby er ældstemand Skønne unger!
Jo jo, brødre med 11 mdrs. mellemrum
SanneBoe skriver: Det var den kære far jo ikke Dog ikke tvillinger, men begge fra 2010, en i Januar og en i December
Ha ha wow... der er gang i den ;-)
Hanne_mor skriver: Ha ha wow... der er gang i den ;-)
Ha ha, ja - det sgu koldt herude på landet, man må holde hinanden varme
SussieThyssen skriver: LOOOL Den knægt er da som snydt ud af næsen på sin far - som iøvrigt er på det øverste billede...sønneke er på det nederste
er det far og søn ? gud jeg troede det var brødre... he he...
Pia. skriver: er det far og søn ? gud jeg troede det var brødre... he he...
Nej nej, det ER brødre, mine to drenge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128