Ideer til firmajulefrokosten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.471 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. oktober 2008

Kaufie

Jeg er blevet lokket med i festudvalget til firmajulefrokosten - men eneste udspil indtil videre er, at vi skal lave noget halløj mellem arbejdstids ophør kl 15 og maden, der serveres ved 18 tiden.

Desuden er stemningen til noget ikke alt for julet (hvilket jeg personlig synes er lidt synd, men okay...) Italiensk eller mexicansk mad fx.

Vi har snakket salsa eller anden danseundervisning som eftermiddagsunderholdning - men eftersom vi er ca dobbelt så mange mænd som kvinder er det måske ikke så fedt. Vin/ølsmagning er heller ikke så fedt, da vi så bliver fulde før maden...

Min hjerne kører i tomgang - har I ikke nogen sjove ideer til underholdning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2008

Bamseboet :D

hvor stort firma er det??

Anmeld

30. oktober 2008

Loggidut

gharhhh,...jeg var engang til en sommerfest på spæncom, hvor festudvalget havde arrangeret væddeløb, problemet var bare at man skulle holde en bøjle mellem knæerne, og en mønt i øjet så det lignede sådan en monokel, desuden skulle man løbe med en persillehakker mens man drejede på håndtaget, den kombination hvor man skal bruge så mange forskellige muskler går bare ikke op i en højere enhed, og fårk hvor så folk tæske dumme ud, harhhh...bare et fif, jeg vil love dig for det fjerner enhver stivhed mellem folk...har man først set så dum ud, så har man tabt alt, og kan kun bekende kulør bagefter....

Anmeld

30. oktober 2008

Kaufie

Vi er 26 hvis alle kommer, men regner med ca 20.

Hehe Loggi - det lyder ellers ret morsomt!! Flere forslag af den skuffe modtages med kyshånd.... og knuzzere til dem, der måtte ønske sådan nogen...

Anmeld

30. oktober 2008

Loggidut

ja ja det samme sinddyge team fik også den fjollet ide at tage en helvedes masse snor, binde en snor til hver stol, og kludre dem rundt, til sidst fik dem som ankom så muligheden for at vælge sig en snor - ende hver, og det var så den stol man fik tildelt...en masse tumult, som faktisk var ret sjov hørte jeg! for jeg var ikke selv med!

det her var så bare til funktionær-julefrokosten

Anmeld

30. oktober 2008

BellaT

Ja, nu skrev du godt nok at det ikke må være julet... Men pakkeleg er da morsomt. Det gjorde vi altid til julefrokost på arbejdet. Hver mand havde to pakker med hver til en 20-30 kr. stykket.

Anmeld

31. oktober 2008

Rasmine

Hva må det koste?

Anmeld

31. oktober 2008

Kaufie

Tjaaa, eftersom vi holder det "hjemme" på kontoret, har vi da lidt at gøre godt med. Men jeg har ingen anelse om havd prisleje vi befinder os i - en tusse eller to måske - til underholdning om eftermiddagen - der skal også DJ på til dans efter spisning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.