Dværghamstere søger nye hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. april 2011

twinny

Pullemulle skriver:

Jeg har selv både hamster og kat. Her er det intet problem Men nu er min kat også ret gammel, kan sætte hamsteren foran snuden på den uden at den gør noget

Jeg har haft et dværghamster... Men min kat fik buret på gulvet og delt buret i to. Og spist hamsteret, så jeg skal nok ikke prøve igen.. Desværre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2011

Pullemulle

Baby-støv skriver:

Jeg har haft et dværghamster... Men min kat fik buret på gulvet og delt buret i to. Og spist hamsteret, så jeg skal nok ikke prøve igen.. Desværre....

Puha det lyder ikke rart

Anmeld

15. maj 2011

Pullemulle

Oppeloppe De to unger er stadig til salg!

Anmeld

15. maj 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Hvis jeg lige må smide en lille bemærkning ind her

De ser ud til at være vinterhvide dværghamstere i farverne Augoti og Pearl Saphir..

Der findes en forening for hamsterejere faktisk her i Danmark

Dansk hamsterejers forening, med tilhørende forum og medlemsskab eller man kan blot være med på forummet...

www.hamsterland.dk

Ville bare gerne dele det ud.. også hvis det er hun ikke kender siden f.eks. så er der emnerum med at man kan oprette salgstråde...

er selv glad for forummet og har brugt det næsten siden starten jeg fik hamster...

Den nuværende hamster er desværre den sidste i rækken for et stykke tid da vi gerne vil bruge al tiden på lillemanden når han kommer...

Anmeld

15. maj 2011

Mauser.

Guuus hvor er de skønne, skidt at jeg er bange for deres tænder ! hihi. 

Anmeld

15. maj 2011

Pullemulle

Wampires skriver:

Hvis jeg lige må smide en lille bemærkning ind her

De ser ud til at være vinterhvide dværghamstere i farverne Augoti og Pearl Saphir..

Der findes en forening for hamsterejere faktisk her i Danmark

Dansk hamsterejers forening, med tilhørende forum og medlemsskab eller man kan blot være med på forummet...

www.hamsterland.dk

Ville bare gerne dele det ud.. også hvis det er hun ikke kender siden f.eks. så er der emnerum med at man kan oprette salgstråde...

er selv glad for forummet og har brugt det næsten siden starten jeg fik hamster...

Den nuværende hamster er desværre den sidste i rækken for et stykke tid da vi gerne vil bruge al tiden på lillemanden når han kommer...

Tak for info

Har selv, og min veninde, kigget på den side før. Ved ikke om hun har sat dem til salg derinde, med de er også på den blå avis.

Det er de to eneste hun har tilbage, og det undrer mig meget at alle andre end ungerne er solgt. De fleste der køber hamster køber dem da fra små og ikke når de er gamle? Det ville jeg da gøre

Anmeld

15. maj 2011

Pullemulle

Mulleunge skriver:

Guuus hvor er de skønne, skidt at jeg er bange for deres tænder ! hihi. 

Ja de er virkelig dejlige Og ja, tænderne er jeg heller ikke så glad for. Men nu har jeg også været lidt uheldig med min egen og bederi. Tror jeg har vænnet min helt af med at bide, men man kan jo aldrig være sikker. Og det gør også bare satans ondt når de bider.

Men så vidt jeg ved har de her aldrig bidt

Anmeld

15. maj 2011

Mauser.

Pullemulle skriver:

Ja de er virkelig dejlige Og ja, tænderne er jeg heller ikke så glad for. Men nu har jeg også været lidt uheldig med min egen og bederi. Tror jeg har vænnet min helt af med at bide, men man kan jo aldrig være sikker. Og det gør også bare satans ondt når de bider.

Men så vidt jeg ved har de her aldrig bidt

Det er jo kun godt, jeg tør bare ikke røre ved dem :/ hihi. 

Anmeld

16. maj 2011

Pullemulle

Mulleunge skriver:

Det er jo kun godt, jeg tør bare ikke røre ved dem :/ hihi. 

Jamen så er det jo bare ikke en hamster man skal anskaffe sig

Anmeld

16. maj 2011

Carl-Emil's mor

Mine har aldrig bidt... De har været så tamme at de kom når jeg kaldte... Handler om tilvænning og kontakt... Har haft 4 igennem tiden alle kom når jeg kaldte og er aldrig blevet bidt men mange mange mange mennesker glemmer de er rovdyr og ser derfor ikke de signaler de sender ud med hvornår de bliver sure eller hidsige men håber de finder et godt hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.