Graviditetssymptomer (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.419 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Ems30

Jeg havde første mensdag d. 29. mar, og har vistnok haft ægløsning omkring d. 10-12. april.

Jeg har endnu ikke taget en test, men oplever en masse murren omkring den højre side af mit underliv. Og så fik jeg noget brunligt udflåd i forgårs og igår. Er dette tegn på graviditet? 

Jeg er meget spændt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

fru G

Det ved jeg ikke, men krydser fingrene for dig! Er iøvrigt selv i en lignende situation og kan lige nu kun vente....:-)

Anmeld

26. april 2011

Ems30

Hej! Tak for svar.

Jeg krydser fingre for dig 

Har du også lette smerter i underlivet og har du også fået brunligt udflåd..?

Anmeld

26. april 2011

fru G

Ja jeg har idag fået brunligt ud flåd, og min mave er lidt stram, haft små kvalme idag, men jeg tror min menses bare er på vej for det skulle komme idag. Hvad med din menses? Er du gået over tid?

Anmeld

27. april 2011

fru G

Er der nyt hos dig? Her er mit bitte brunlige stoppet..yy

Anmeld

28. april 2011

Ems30

Jeg tog en test i går morges som var svag rosa.

Så nu er jeg vel gravid

Men jeg ved ikke helt om jeg stoler på den test da den var så svag, så jeg tog en ny her i morges. Den var om muligt, endnu svagere! Så er lidt forvirret. Har dog købt en tredje test og prøver igen i morgen tidlig.

Men mht det brunlige udflåd så forsvandt det efter 2-3 dage. Men har haft en del "lette" smerter for neden. Så det kan godt være du er det stadie jeg var for en 3-4 dages tid siden.

Anmeld

28. april 2011

lukasmor

Ems30 skriver:

Jeg tog en test i går morges som var svag rosa.

Så nu er jeg vel gravid

Men jeg ved ikke helt om jeg stoler på den test da den var så svag, så jeg tog en ny her i morges. Den var om muligt, endnu svagere! Så er lidt forvirret. Har dog købt en tredje test og prøver igen i morgen tidlig.

Men mht det brunlige udflåd så forsvandt det efter 2-3 dage. Men har haft en del "lette" smerter for neden. Så det kan godt være du er det stadie jeg var for en 3-4 dages tid siden.

Krydser fingre for dig

Anmeld

28. april 2011

Ems30

TAK

Anmeld

28. april 2011

fru G

Min menses er kommet idag, lidt øv, men krydser fingre for dig!! :-)

Anmeld

28. april 2011

Darling<3

Ems30 skriver:

TAK

Har du fået en super positiv test??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.