Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg havde første mensdag d. 29. mar, og har vistnok haft ægløsning omkring d. 10-12. april.
Jeg har endnu ikke taget en test, men oplever en masse murren omkring den højre side af mit underliv. Og så fik jeg noget brunligt udflåd i forgårs og igår. Er dette tegn på graviditet?
Jeg er meget spændt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej! Tak for svar.
Jeg krydser fingre for dig
Har du også lette smerter i underlivet og har du også fået brunligt udflåd..?
Jeg tog en test i går morges som var svag rosa.
Så nu er jeg vel gravid
Men jeg ved ikke helt om jeg stoler på den test da den var så svag, så jeg tog en ny her i morges. Den var om muligt, endnu svagere! Så er lidt forvirret. Har dog købt en tredje test og prøver igen i morgen tidlig.
Men mht det brunlige udflåd så forsvandt det efter 2-3 dage. Men har haft en del "lette" smerter for neden. Så det kan godt være du er det stadie jeg var for en 3-4 dages tid siden.
Ems30 skriver: Jeg tog en test i går morges som var svag rosa. Så nu er jeg vel gravid Men jeg ved ikke helt om jeg stoler på den test da den var så svag, så jeg tog en ny her i morges. Den var om muligt, endnu svagere! Så er lidt forvirret. Har dog købt en tredje test og prøver igen i morgen tidlig. Men mht det brunlige udflåd så forsvandt det efter 2-3 dage. Men har haft en del "lette" smerter for neden. Så det kan godt være du er det stadie jeg var for en 3-4 dages tid siden.
TAK
Ems30 skriver: TAK
Har du fået en super positiv test??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128