Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mutti2B skriver: Jeps, det er det. Skal du ha det?
Jeps, det er det. Skal du ha det?
Hvad skal du ha inkl. porto?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Solstråle2011 skriver: Da vi ikke ved hvad vi skal have, søger jeg neutralt babytøj str. 50/56 til den første tid Søger stort set lidt af det hele, så skriv endelig, hvis du har noget du vil af med Søger kun tøj fra røgfrit hjem!
Da vi ikke ved hvad vi skal have, søger jeg neutralt babytøj str. 50/56 til den første tid Søger stort set lidt af det hele, så skriv endelig, hvis du har noget du vil af med Søger kun tøj fra røgfrit hjem!
Har lidt her ... Str. 56 ..
Solstråle2011 skriver: Hvad skal du ha inkl. porto?
Hvis jeg sender det som brev er porto for A post 25kr og B post 21.
Så smider jeg også den kortærmede body med gratis (den kan lige komme med vægtmæssigt)
Mutti2B skriver: Hvis jeg sender det som brev er porto for A post 25kr og B post 21. Så smider jeg også den kortærmede body med gratis (den kan lige komme med vægtmæssigt)
Ih hvor fint. Jamen det vil jeg gerne købe så. Du bestemmer selv om det er A eller B post.. de par kr. skal ikke skille os
Solstråle2011 skriver: Ih hvor fint. Jamen det vil jeg gerne købe så. Du bestemmer selv om det er A eller B post.. de par kr. skal ikke skille os
Super, så skriver jeg lige en pb til dig med kontooplysninger
Mutti2B skriver: Super, så skriver jeg lige en pb til dig med kontooplysninger
Super
Pernille08 skriver: JEg har os lidt liggende . Jeg skal lige have fat i Det Så kan du se billeder . MEn kan jeg først få næste week . Det jeg har er hvidt . Vasket i hvid bio teks . Men ellers ved jeg magasin har en del i hvidt .
JEg har os lidt liggende . Jeg skal lige have fat i Det Så kan du se billeder . MEn kan jeg først få næste week . Det jeg har er hvidt . Vasket i hvid bio teks . Men ellers ved jeg magasin har en del i hvidt .
Du må gerne kigge.. mangler lige pt. mest bluser
Pernille08 skriver: Det ligger på lolland hos min mor da vi ikke selv har plads til det . Og fra ikke ryger hjem
Det ligger på lolland hos min mor da vi ikke selv har plads til det . Og fra ikke ryger hjem
Bare i orden. Det haster ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128