Rogue skriver:
Hej alle sammen!
ja som jeg vidste på forhånd så er jeg gået over tid øvøv så min datters far ender nok med at få det maj barn som han ønskede at få...
men jeg vil gerne høre jer, hvor længe gik i over tid og hvordan havde i det, samt hold i jer i ro eller gik i meget osv.
jeg skal til min jordemoder imorgen og hun ville gøre et eller andet, ved dog ikke hvad det er hun vil gøre...
jeg vil egentligt være ok med at jeg først føder til maj, men er også lidt bekymret for det, da jeg er så nervøs for at føde et barn der vejer de næsten 4000 g sidste uge var min lille skat skønnet til at veje 3100g samt er jeg bare så dybt ulykkelig hele tiden, er så ked af det og så oven i magter jeg bare ikke at være gravid i overtid...
men måske ved at høre fra nogen her kan det hjælpe mig lidt med at høre om jeres tid... skal siges det er første barn...
og god sommer
Anne
Med den første, der gik jeg også over tid. Hun blev et juli barn istedet for juni barn

Og nej, jeg holdt mig bestemt ikke i ro. Dagen inden jeg fødte, der vadede jeg Helsingør tyndt med min mor. Eller også var det 2 dage inden.
Det var jo højsommer og jeg kunne bare ikke overskue at sidde derhjemme og vente.
Jeg gik 6 dage over med min datter.
De der skøn, dem kan de stikke op et hvis sted!!
Ved fødslen af min datter 40+6, blev hun vurderet til 4000 g. Og var blevet overvurderet hele vejen igennem, for ud kom altså kun en 3450 g baby

og de 600 g, gør altså en stor forskel i den vægtklasse.
Så JM måtte give kage

Min søn blev også skudt til at veje mere, da jeg fødte ham 38+1, kan ikke huske præcist hvor meget. Bare at der kom en anden JM, hun sagde sagde stift; han vejer ikke EET gram over 3 kg.
Og nej, det gjorde han ikke, han vejede 2900g, så hun var den eneste der fik ret

Så bare rolig med de vægtskøn.
Pøj pøj med fødslen

*Camilla 18+0