gå over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

skøjte-prinsessen

Pernille08 skriver:

Og du har stadig ikke født .
Hold op en lille drille pind du har i maven .
Kom nu UUUUD !

meget STOR drille pind, men tror sgu det ender med barnefaderen får sit ønske om et maj barn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

skøjte-prinsessen

jeg syntes det er utroligt at man kan føle at man er den eneste i hele verden der går over tid... jeg føler virkelig bare alle føder til terminen og her sidder jeg og venter min lille skat skal komme ud til mig...

MIWULA: jeg har det som dig, var i rødovre centret idag og der kom en hen til mig og sagde "vil bare lige sige det er en utrolig flot mave du har der" jeg sagde bare "mange tak skal du have" og det var da også sødt af hende at fortælle mig, det får en til at have det lidt bedre, når man selv føler man er blevet grim og fed fordi hun ikke vil komme ud til tiden... så har det som dig, bare med at jeg er så ked af det hele tiden og hormonerne køre i kroppen på mig og ville bare ønske jeg ikke sad med det alene... men er lettet over jeg ikke er den eneste der føler sådan her, så er der da ikke noget galt med mig... 
mange tak alle sammen for jeres ve-støv, håber det hjælper hende lidt på vej til at komme ud... og ja håber også hun kan lave en hindeløsning på mig...

Anmeld

26. april 2011

SussieThyssen

Rogue skriver:

Hej alle sammen!

ja som jeg vidste på forhånd så er jeg gået over tid øvøv så min datters far ender nok med at få det maj barn som han ønskede at få...

men jeg vil gerne høre jer, hvor længe gik i over tid og hvordan havde i det, samt hold i jer i ro eller gik i meget osv.

jeg skal til min jordemoder imorgen og hun ville gøre et eller andet, ved dog ikke hvad det er hun vil gøre... 

jeg vil egentligt være ok med at jeg først føder til maj, men er også lidt bekymret for det, da jeg er så nervøs for at føde et barn der vejer de næsten 4000 g sidste uge var min lille skat skønnet til at veje 3100g samt er jeg bare så dybt ulykkelig hele tiden, er så ked af det og så oven i magter jeg bare ikke at være gravid i overtid...

men måske ved at høre fra nogen her kan det hjælpe mig lidt med at høre om jeres tid... skal siges det er første barn...

og god sommer 

Anne

Jeg gik 12 dage over tid med mine de to store.
Vel var det da træls de sidste lange dage.
Med nr 2 hyggede jeg meget og slappede af, jeg havde kraftig bækkenløsning, så jeg kunne ikke holde til ret meget.
Med nr 1 havde jeg også bækkenløsning, men ikke helt så slemt, så der gik jeg lange ture og nød livet.
jeg havde da sikkert også gået over tid med den sidste, men fik PKS, så han blev taget næsten 4 uger før tid.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. april 2011

mortilnoahogmelina

Rogue skriver:

meget STOR drille pind, men tror sgu det ender med barnefaderen får sit ønske om et maj barn...

Ja kunne det meget vel tyde på

Anmeld

27. april 2011

skøjte-prinsessen

så gik slimproppen her kl. 3.30 i nat og veerne har taget til lige siden, så nu håber jeg virkelig min datter kommer idag, selvom den vil blive delt med min fætter hvilket er et stort minus  men min datter gør den til et plus 

Anmeld

27. april 2011

chael

Rogue skriver:

Hej alle sammen!

ja som jeg vidste på forhånd så er jeg gået over tid øvøv så min datters far ender nok med at få det maj barn som han ønskede at få...

men jeg vil gerne høre jer, hvor længe gik i over tid og hvordan havde i det, samt hold i jer i ro eller gik i meget osv.

jeg skal til min jordemoder imorgen og hun ville gøre et eller andet, ved dog ikke hvad det er hun vil gøre... 

jeg vil egentligt være ok med at jeg først føder til maj, men er også lidt bekymret for det, da jeg er så nervøs for at føde et barn der vejer de næsten 4000 g sidste uge var min lille skat skønnet til at veje 3100g samt er jeg bare så dybt ulykkelig hele tiden, er så ked af det og så oven i magter jeg bare ikke at være gravid i overtid...

men måske ved at høre fra nogen her kan det hjælpe mig lidt med at høre om jeres tid... skal siges det er første barn...

og god sommer 

Anne

Med den første, der gik jeg også over tid. Hun blev et juli barn istedet for juni barn

Og nej, jeg holdt mig bestemt ikke i ro. Dagen inden jeg fødte, der vadede jeg Helsingør tyndt med min mor. Eller også var det 2 dage inden.

Det var jo højsommer og jeg kunne bare ikke overskue at sidde derhjemme og vente.

Jeg gik 6 dage over med min datter.

De der skøn, dem kan de stikke op et hvis sted!!

Ved fødslen af min datter 40+6, blev hun vurderet til 4000 g. Og var blevet overvurderet hele vejen igennem, for ud kom altså kun en 3450 g baby og de 600 g, gør altså en stor forskel i den vægtklasse.

Så JM måtte give kage

Min søn blev også skudt til at veje mere, da jeg fødte ham 38+1, kan ikke huske præcist hvor meget. Bare at der kom en anden JM, hun sagde sagde stift; han vejer ikke EET gram over 3 kg.

Og nej, det gjorde han ikke, han vejede 2900g, så hun var den eneste der fik ret

Så bare rolig med de vægtskøn.

Pøj pøj med fødslen

*Camilla 18+0

Anmeld

27. april 2011

malenecl

Rogue skriver:

så gik slimproppen her kl. 3.30 i nat og veerne har taget til lige siden, så nu håber jeg virkelig min datter kommer idag, selvom den vil blive delt med min fætter hvilket er et stort minus  men min datter gør den til et plus 

Uh, giv en update når du kan!

Anmeld

10. maj 2011

skøjte-prinsessen

hej alle sammen!

min datter kom til verden den 27.04.11 kl. 12.09

slimproppen gik 3.30 og da jeg måtte presse kl. 12.00 gik der kun 9 min så var hun ude... jeg syntes ikke fødslen gjorde ondt og gør det gerne en gang til. veerne gjorde ondt pga trykken på endetarmen og det faktisk det tryk der gør ondt ikke så meget veen... min mening nogen syntes nok det hele gjorde ondt

skal nok smide billeder op snart

anne

Anmeld

10. maj 2011

linefun

Rogue skriver:

hej alle sammen!

min datter kom til verden den 27.04.11 kl. 12.09

slimproppen gik 3.30 og da jeg måtte presse kl. 12.00 gik der kun 9 min så var hun ude... jeg syntes ikke fødslen gjorde ondt og gør det gerne en gang til. veerne gjorde ondt pga trykken på endetarmen og det faktisk det tryk der gør ondt ikke så meget veen... min mening nogen syntes nok det hele gjorde ondt

skal nok smide billeder op snart

anne

Stort tillykke med jeres datter
Det var da noget af en hurtig fødsel - da den langt om længe meldte sin ankomst

Anmeld

16. maj 2011

skøjte-prinsessen

linefun skriver:

Stort tillykke med jeres datter
Det var da noget af en hurtig fødsel - da den langt om længe meldte sin ankomst

ja det gik meget hurtigt og selve presse delen ville jeg gerne gå igennem igen nu hihi, du har noget at glæde dig til hvis det er dit første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.