gå over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.235 visninger
19 svar
0 synes godt om
26. april 2011

skøjte-prinsessen

Hej alle sammen!

ja som jeg vidste på forhånd så er jeg gået over tid øvøv så min datters far ender nok med at få det maj barn som han ønskede at få...

men jeg vil gerne høre jer, hvor længe gik i over tid og hvordan havde i det, samt hold i jer i ro eller gik i meget osv.

jeg skal til min jordemoder imorgen og hun ville gøre et eller andet, ved dog ikke hvad det er hun vil gøre... 

jeg vil egentligt være ok med at jeg først føder til maj, men er også lidt bekymret for det, da jeg er så nervøs for at føde et barn der vejer de næsten 4000 g sidste uge var min lille skat skønnet til at veje 3100g samt er jeg bare så dybt ulykkelig hele tiden, er så ked af det og så oven i magter jeg bare ikke at være gravid i overtid...

men måske ved at høre fra nogen her kan det hjælpe mig lidt med at høre om jeres tid... skal siges det er første barn...

og god sommer 

Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

merichs

Rogue skriver:

Hej alle sammen!

ja som jeg vidste på forhånd så er jeg gået over tid øvøv så min datters far ender nok med at få det maj barn som han ønskede at få...

men jeg vil gerne høre jer, hvor længe gik i over tid og hvordan havde i det, samt hold i jer i ro eller gik i meget osv.

jeg skal til min jordemoder imorgen og hun ville gøre et eller andet, ved dog ikke hvad det er hun vil gøre... 

jeg vil egentligt være ok med at jeg først føder til maj, men er også lidt bekymret for det, da jeg er så nervøs for at føde et barn der vejer de næsten 4000 g sidste uge var min lille skat skønnet til at veje 3100g samt er jeg bare så dybt ulykkelig hele tiden, er så ked af det og så oven i magter jeg bare ikke at være gravid i overtid...

men måske ved at høre fra nogen her kan det hjælpe mig lidt med at høre om jeres tid... skal siges det er første barn...

og god sommer 

Anne

Jeg gik en uge over. 2 dage inden jeg fødte var jeg ved jordemoder og hun skønnede barnet til at veje 3500, men min datter vejede kun 2980...

Puster lige en ordentlig portion ve-støv afsted mod dig

Anmeld

26. april 2011

Dansker I Holland

Rogue skriver:

Hej alle sammen!

og god sommer 

Anne

Du får lige en ORKAN af vestøv fra mig! Jeg fødte nemlig først 41+0 så ved hvordan du har det. Håber din baby snart kommer ud til dig. Knuz Sussie

Anmeld

26. april 2011

misslea

Rogue skriver:

Hej alle sammen!

og god sommer 

Anne

Hejsa...

Jeg gik 8 dage over tid med min datter! Jeg var også super utålmodig til sidst!!!

Jeg var stadig i fuld hopla, og gjorde egentlig, som jeg plejede!!!

Da jeg gik i seng mandag aften kl. 23.00 var der INTET!!! Jeg havde nærmest mistet håbet om, at hun ville komme af sig selv! Da kl. var 01.15 gik vandet, og min datter er født på akut-modtagelsen på hvidovre hospital kl. 6.06 om morgenen!! Det gik SUPER hurtigt og var en fantastisk fødsel!!!

Wilma blev skønet til at veje 3700 gram 4 dage inden jeg fødte, og hun vejede altså kun 3256 gram da hun blev født!!

Det din jordemoder vil forsøge er at løsne dine hinder! Det fik jeg gjort af min jordemor 4 dage inden jeg fødte!! Det gav en del plukveer om aftenen, men de gik desværre i sig selv igen i løbet af aftenen!!!

Det er ikke altid at jordemoren kan løsne hinderne, da det kræver, at din livmoderhals er blød og at du er begyndt at "åbne" dig... altså at din krop er ved at gøre klar til en fødsel inden alt for længe!

Rigtig meget pøj pøj med din fødsel!!!

Anmeld

26. april 2011

Halbschön

Hej, jeg fødte 42+1... jeg blev igangsat 42+0.. nicolai blev vurderet til 4000g da jeg var 40+3... han vejede 4600g og 56cm ved fødslen.. Jeg gjorde som normalt op til igangsættelsen, og alle de råd om hvordan man kan sætte fødslen igang, er blot myter;-)Held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

26. april 2011

skøjte-prinsessen

kan lige fortælle at da jeg for en uge siden var på FG fik jeg af vide jeg havde åbnet mig en finger, men desværre i lørdags var jeg stadig kun en finger...

Anmeld

26. april 2011

skøjte-prinsessen

R&N skriver:

Hej, jeg fødte 42+1... jeg blev igangsat 42+0.. nicolai blev vurderet til 4000g da jeg var 40+3... han vejede 4600g og 56cm ved fødslen.. Jeg gjorde som normalt op til igangsættelsen, og alle de råd om hvordan man kan sætte fødslen igang, er blot myter;-)Held og lykke med den forestående fødsel

jeg fik faktisk af vide at det der bedst kunne sætte en fødsel igang var at hvile sig så meget så muligt... men ja tror også det med at løbe på trapper osv. kun er myter, for så burde jeg sgu havde født nu, for jeg kan bare ikke sidde stille hehe

Anmeld

26. april 2011

twinny

Sender lige en masser af ve støv.... *****************************

Anmeld

26. april 2011

mortilnoahogmelina

Og du har stadig ikke født .
Hold op en lille drille pind du har i maven .
Kom nu UUUUD !

Anmeld

26. april 2011

MIWULA

Rogue skriver:

Hej alle sammen!

og god sommer 

Anne

Åhhh hvor kan jeg godt føle hvordan du har det jeg gik nemlig selv 2 uger over tid og blev sat i gang.  Jeg havde det er H til de 2 uger jeg gik over havde ikk lyst til og være sammen eller snakke med nogle og jeg hadede og gå ud og handle da alle kom med en kommentar ihh en stor mave, neeej det må da snart være osv.  Så lad mig være tænkte jeg hele tiden. hehe men nu sys jeg jo bare det var sjovt.  Og jeg prøvede alle de ting som måske ville sætte en fødsel igang. men det virkede ikk.

Din jordemoder vil nok lave en hindeløsning på dig, det kunne jeg ikk få da jeg ikk var åben til hun kunne gøre det   fingre for hun kan på dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.