Rogue skriver:
Hej alle sammen!
ja som jeg vidste på forhånd så er jeg gået over tid øvøv så min datters far ender nok med at få det maj barn som han ønskede at få...
men jeg vil gerne høre jer, hvor længe gik i over tid og hvordan havde i det, samt hold i jer i ro eller gik i meget osv.
jeg skal til min jordemoder imorgen og hun ville gøre et eller andet, ved dog ikke hvad det er hun vil gøre...
jeg vil egentligt være ok med at jeg først føder til maj, men er også lidt bekymret for det, da jeg er så nervøs for at føde et barn der vejer de næsten 4000 g sidste uge var min lille skat skønnet til at veje 3100g samt er jeg bare så dybt ulykkelig hele tiden, er så ked af det og så oven i magter jeg bare ikke at være gravid i overtid...
men måske ved at høre fra nogen her kan det hjælpe mig lidt med at høre om jeres tid... skal siges det er første barn...
og god sommer
Anne
Hejsa...
Jeg gik 8 dage over tid med min datter! Jeg var også super utålmodig til sidst!!!
Jeg var stadig i fuld hopla, og gjorde egentlig, som jeg plejede!!!
Da jeg gik i seng mandag aften kl. 23.00 var der INTET!!! Jeg havde nærmest mistet håbet om, at hun ville komme af sig selv! Da kl. var 01.15 gik vandet, og min datter er født på akut-modtagelsen på hvidovre hospital kl. 6.06 om morgenen!! Det gik SUPER hurtigt og var en fantastisk fødsel!!!
Wilma blev skønet til at veje 3700 gram 4 dage inden jeg fødte, og hun vejede altså kun 3256 gram da hun blev født!!
Det din jordemoder vil forsøge er at løsne dine hinder! Det fik jeg gjort af min jordemor 4 dage inden jeg fødte!! Det gav en del plukveer om aftenen, men de gik desværre i sig selv igen i løbet af aftenen!!!
Det er ikke altid at jordemoren kan løsne hinderne, da det kræver, at din livmoderhals er blød og at du er begyndt at "åbne" dig... altså at din krop er ved at gøre klar til en fødsel inden alt for længe!
Rigtig meget pøj pøj med din fødsel!!!