Skal giftes næste år til sommer <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

Frk.S

Tillykke med det.

Og held og lykke med at tabe dig - fedt med sådan en motivation.  Så skal det garanteret nok lykkedes for dig. 

Jeg synes kjolen er rigtig fin. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Tillykke med det.

Og held og lykke med at tabe dig - fedt med sådan en motivation.  Så skal det garanteret nok lykkedes for dig. 

Jeg synes kjolen er rigtig fin. 

Ja, jeg håber også at det lykkedes, men det skal det nok når jeg har så meget at se frem til..

Tak, jeg syntes også selv at den er super fin

Anmeld

26. april 2011

nattergalen

Fantasitisk flot kjole total flot og rigtig meget jaloux håber du får en fantastisk dag, er sikker på du har tabt dig kæmpe tillykke.. Må man spørge hvad du skal af med for så fantastisk en kjole?

Anmeld

26. april 2011

mortilnoahogmelina

Hold kæft en flot kjole
Det er jo lige min stil .
Og stort tillykke med du skal giftes , og rigtig meget held og lykke med vægttabet det skal nok lykkedes

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

nattergalen skriver:

Fantasitisk flot kjole total flot og rigtig meget jaloux håber du får en fantastisk dag, er sikker på du har tabt dig kæmpe tillykke.. Må man spørge hvad du skal af med for så fantastisk en kjole?

Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg kommer af med, men er da helt sikker på at den ikke er helt billig.. Men nu får vi at se.. hehe..

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Hold kæft en flot kjole
Det er jo lige min stil .
Og stort tillykke med du skal giftes , og rigtig meget held og lykke med vægttabet det skal nok lykkedes

Ja, jeg syntes også den er virkelig flot..

Hvis du ikke selv er gift, må du gerne låne den når du engang skal giftes..

Anmeld

26. april 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Ja, jeg syntes også den er virkelig flot..

Hvis du ikke selv er gift, må du gerne låne den når du engang skal giftes..

Hehe , det er jeg skam ikke endnu , venter stadig på han forhåbentlig en dag falder på knæ .
Det var virkelig sødt af dig . meget flot tilbud . Det vil jeg huske , glæder mig til at du giver dig til kende hvem du er

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Hehe , det er jeg skam ikke endnu , venter stadig på han forhåbentlig en dag falder på knæ .
Det var virkelig sødt af dig . meget flot tilbud . Det vil jeg huske , glæder mig til at du giver dig til kende hvem du er

Glæder mig også til at fortælle hele verden det.. Men bliver nok ikke før min fødselsdag den 17 maj.. hehe.. når vi holder fødselsdag for hele familien..

Anmeld

26. april 2011

mortilnoahogmelina

Anonym skriver:

Glæder mig også til at fortælle hele verden det.. Men bliver nok ikke før min fødselsdag den 17 maj.. hehe.. når vi holder fødselsdag for hele familien..

Uh så ser jeg frem til at se hvem du er

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Pernille08 skriver:

Uh så ser jeg frem til at se hvem du er

Kæresten siger at vi skal vente til efter sommer..

Men ved nu ikke om jeg kan holde den så længe.. hehe.. Men der er jo selvfølgelig også lang tid til vi skal giftes endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.