Er anonym da familie og venner ikke ved noget om det endnu..
Som overskriften lyder så skal jeg giftes næste sommer.. Jeg glæder mig helt vildt til at give mit ja til manden i mit liv..
Her de sidste 2 år har mig og kæresten ikke været så gode til det der med at spise sundt og gå op i sundhed og samtidig har jeg fået konstateret pco, så jeg har taget nogle kg. på som ikke lige skal være der, så vi har lavet en aftale om at vi lægger vores liv om og skal til at dyrke noget mere motion og spise sundere.. Og vi lavede så den "aftale" at hvis jeg inden min fødselsdag i maj næste år har tabt minimum 15kg. så gifter vi os på min mormors fødselsdag den 6 august næste år, da min mormor betyder utrolig meget for mig og jeg mistede hende sidste år lige inden sommer.. Ved at det så bliver på hendes fødselsdag føler jeg at hun alligevel er en del af dagen..
Jeg syntes at det er skønt det hele, og nu har jeg motivationen til at tabe mig istedet for at være ligeglad med mig selv.. Har 2 fordele ved at jeg taber mig, for det første kommer jeg til at sige ja til manden i mit liv og for det andet så får vi større chance for at blive gravid og det er også en kæmpe fordel 
Ville bare lige dele det med jer allesammen.. Er simpelthen bare så lykkelig.. 

Anmeld