Skal giftes næste år til sommer <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.427 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. april 2011

Anonym trådstarter

Er anonym da familie og venner ikke ved noget om det endnu..

Som overskriften lyder så skal jeg giftes næste sommer.. Jeg glæder mig helt vildt til at give mit ja til manden i mit liv..

Her de sidste 2 år har mig og kæresten ikke været så gode til det der med at spise sundt og gå op i sundhed og samtidig har jeg fået konstateret pco, så jeg har taget nogle kg. på som ikke lige skal være der, så vi har lavet en aftale om at vi lægger vores liv om og skal til at dyrke noget mere motion og spise sundere.. Og vi lavede så den "aftale" at hvis jeg inden min fødselsdag i maj næste år har tabt minimum 15kg. så gifter vi os på min mormors fødselsdag den 6 august næste år, da min mormor betyder utrolig meget for mig og jeg mistede hende sidste år lige inden sommer.. Ved at det så bliver på hendes fødselsdag føler jeg at hun alligevel er en del af dagen..

Jeg syntes at det er skønt det hele, og nu har jeg motivationen til at tabe mig istedet for at være ligeglad med mig selv.. Har 2 fordele ved at jeg taber mig, for det første kommer jeg til at sige ja til manden i mit liv og for det andet så får vi større chance for at blive gravid og det er også en kæmpe fordel

Ville bare lige dele det med jer allesammen.. Er simpelthen bare så lykkelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Malene76

Skønt indlæg med masser af overskud. Held og lykke både med brylluppet og med nedgang i kiloene. Det er en fantastisk tid, når I skal til at planlægge bryllup og blive enige om hvordan dagen skal forløbe.  

MVH Malene

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Skønt indlæg med masser af overskud. Held og lykke både med brylluppet og med nedgang i kiloene. Det er en fantastisk tid, når I skal til at planlægge bryllup og blive enige om hvordan dagen skal forløbe.  

MVH Malene

Ja, det bliver skønt..

Jeg har lidt overvejet at "overlade" meget af det til manden, eller lade ham bestemme, bare jeg får min drømmekjole, så er jeg mere eller mindre ligeglad med hvordan resten skal være, bare jeg er sammen med ham jeg elsker.. Min kæreste går ikke så meget op i hvordan sådan ting skal foregå, men han siger selv at han gerne vil prøve at lave den bedste dag for os.. Så jeg syntes klart at han skal have en chance..

Glæder mig bare så meget.. Det er bare det lykkeligste tidspunkt i mit liv..

Anmeld

26. april 2011

Malene76

Anonym skriver:

Ja, det bliver skønt..

Jeg har lidt overvejet at "overlade" meget af det til manden, eller lade ham bestemme, bare jeg får min drømmekjole, så er jeg mere eller mindre ligeglad med hvordan resten skal være, bare jeg er sammen med ham jeg elsker.. Min kæreste går ikke så meget op i hvordan sådan ting skal foregå, men han siger selv at han gerne vil prøve at lave den bedste dag for os.. Så jeg syntes klart at han skal have en chance..

Glæder mig bare så meget.. Det er bare det lykkeligste tidspunkt i mit liv..

Vildt at du tør.. Altså overlade beslutningerne til ham, det er der vist ikke mange piger der turde...  Hjemme hos os var vi enige om hvordan dagen skulle gå, så det gik rimelig smertefrit. God fornøjelse.

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Vildt at du tør.. Altså overlade beslutningerne til ham, det er der vist ikke mange piger der turde...  Hjemme hos os var vi enige om hvordan dagen skulle gå, så det gik rimelig smertefrit. God fornøjelse.

Jeg ved heller ikke om jeg tør overlade det 100% til ham.. Men giver ham en chance og hvis det overhovedet ikke er noget jeg er enig i, så tror jeg at jeg er nød til at sætte mig ned og snakke med ham om det hele, så vi kan blive enige om det hehe..

Tak..

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Her er lige et par billeder af drømmekjolen som skal laves af en designer i australien..

Syntes lige i skulle se den også Syntes nemlig selv at den er super smuk..

Og der kan i godt se at den ikke ville sidde særlig godt på en stor pige, ikke?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. april 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Er anonym da familie og venner ikke ved noget om det endnu..

Som overskriften lyder så skal jeg giftes næste sommer.. Jeg glæder mig helt vildt til at give mit ja til manden i mit liv..

Her de sidste 2 år har mig og kæresten ikke været så gode til det der med at spise sundt og gå op i sundhed og samtidig har jeg fået konstateret pco, så jeg har taget nogle kg. på som ikke lige skal være der, så vi har lavet en aftale om at vi lægger vores liv om og skal til at dyrke noget mere motion og spise sundere.. Og vi lavede så den "aftale" at hvis jeg inden min fødselsdag i maj næste år har tabt minimum 15kg. så gifter vi os på min mormors fødselsdag den 6 august næste år, da min mormor betyder utrolig meget for mig og jeg mistede hende sidste år lige inden sommer.. Ved at det så bliver på hendes fødselsdag føler jeg at hun alligevel er en del af dagen..

Jeg syntes at det er skønt det hele, og nu har jeg motivationen til at tabe mig istedet for at være ligeglad med mig selv.. Har 2 fordele ved at jeg taber mig, for det første kommer jeg til at sige ja til manden i mit liv og for det andet så får vi større chance for at blive gravid og det er også en kæmpe fordel

Ville bare lige dele det med jer allesammen.. Er simpelthen bare så lykkelig..

Hvor lyder det som en fantastisk aftale

Held og lykke med det

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Hvor lyder det som en fantastisk aftale

Held og lykke med det

Tak for det

Glæder mig også rigtig meget..

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

I må meget gerne sige hvad i syntes om kjolen

Anmeld

26. april 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen der kender nogle gode steder at holde bryllup i jylland? Gerne med hjemmeside hvis i har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.