Abekatten 34+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.802 visninger
24 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. april 2011

Bavianis

14 dage på barsel - og Gregers er allerede ved at synes at jeg er lige lovlig kontaktsøgende når han kommer hjem fra arbejde. "Nu skal vi snakke om en hel masse! Hvad har du lavet idag? Hvordan har din dag været? Skal vi lave noget i aften? SKal vi besøge nogen? Skal vi invetere nogen? Skal vi gå en tir? Skal vi køre en tur? Skal vi spille et spil? Hva? Hva? Hva?" Jeg er vidst rimeligt understimuleret...

Maven er et kapitel for sig. Mange kommenterer stadig at den "godt nok er lille", og vi tænkte ved os selv, at nu skulle vi til lægen her i påsken, og så ville vi få af vide, at alting var som det skulle være,m og så kunne vi glæde os over den lille, handy mave (jeg kan f.eks stadig lakere tånegle!).

Men...

Symfyse-fundus målet var ALT for lille... Det var helt uden for skala. VOres læge prøvede at "berolige" os, med at jeg jo mærkede meget liv, og at hjertelyden var fin. Men vi blev begge meget bange, og fik uundgåeligt flashbacks til netop sidste påske, hvor vi også mødte op og troede at alt var i den skønneste orden, og så var det det langtfra...

Lægen sagde, at der nok ville gå mere end 10 dage før vi kunne få en vækstdscanning, pga. påsken... "Ja, den er god med dig!" tænkte jeg - vi var jo begge helt ude af den! Så hulkende ringere jeg til Ingelise Qvist inde på Nord - og fik en tid samme eftermiddag! VERDENS BEDSTE LÆGE.

Scanningen viste at alt var perfekt. Han blev ud fra målene skønnet til at veje 2.164 gram - præcist det han skulle veje!

Så på trods af stor forskrækkelse - hermed glade billeder fra søndag morgen, hvor jeg var 34+1.

Og I skal da ikke snydes for morgenhåret

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Kruse90

aah Smuk mave søøde

Og godt at alt så helt perfekt trods forskrækkelsen
Glæder mig til at se abekatten

Anmeld

26. april 2011

Filippa & Liva

Jeg synes du er VILDT smuk gravid!

Og jeg synes nu ikke din mave er så lille, det vigtigste er jo også at den lille bavian derinde har det som den skal have det..

Anmeld

26. april 2011

Jemion

Smuk mave Dejligt at alt var som det skulle være  

Anmeld

26. april 2011

Bavianis

BigBabyWish skriver:

Jeg synes du er VILDT smuk gravid!

Og jeg synes nu ikke din mave er så lille, det vigtigste er jo også at den lille bavian derinde har det som den skal have det..

Tak skal du have

Og ja - han har det rigtigt godt derinde - og det er KUN det der tæller!

Anmeld

26. april 2011

Holbæktrunten

Nøj hvor ser du dog smuk og glad ud! Og dejligt at bebs har det fint...

Anmeld

26. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Bavianis skriver:

14 dage på barsel - og Gregers er allerede ved at synes at jeg er lige lovlig kontaktsøgende når han kommer hjem fra arbejde. "Nu skal vi snakke om en hel masse! Hvad har du lavet idag? Hvordan har din dag været? Skal vi lave noget i aften? SKal vi besøge nogen? Skal vi invetere nogen? Skal vi gå en tir? Skal vi køre en tur? Skal vi spille et spil? Hva? Hva? Hva?" Jeg er vidst rimeligt understimuleret...

Maven er et kapitel for sig. Mange kommenterer stadig at den "godt nok er lille", og vi tænkte ved os selv, at nu skulle vi til lægen her i påsken, og så ville vi få af vide, at alting var som det skulle være,m og så kunne vi glæde os over den lille, handy mave (jeg kan f.eks stadig lakere tånegle!).

Men...

Symfyse-fundus målet var ALT for lille... Det var helt uden for skala. VOres læge prøvede at "berolige" os, med at jeg jo mærkede meget liv, og at hjertelyden var fin. Men vi blev begge meget bange, og fik uundgåeligt flashbacks til netop sidste påske, hvor vi også mødte op og troede at alt var i den skønneste orden, og så var det det langtfra...

Lægen sagde, at der nok ville gå mere end 10 dage før vi kunne få en vækstdscanning, pga. påsken... "Ja, den er god med dig!" tænkte jeg - vi var jo begge helt ude af den! Så hulkende ringere jeg til Ingelise Qvist inde på Nord - og fik en tid samme eftermiddag! VERDENS BEDSTE LÆGE.

Scanningen viste at alt var perfekt. Han blev ud fra målene skønnet til at veje 2.164 gram - præcist det han skulle veje!

Så på trods af stor forskrækkelse - hermed glade billeder fra søndag morgen, hvor jeg var 34+1.

Og I skal da ikke snydes for morgenhåret

Hvor er du bare smuk med smuk på 

Anmeld

26. april 2011

Lone Jakobsen

puha sikke en grim forskrækkelse. godt at alt var okay

og sikke en fin lille mave du har

Anmeld

26. april 2011

Nessie

Det er en rigtig fin mave, og det må da være skønt at man både kan se at du er gravid, OG kan bevæge dig rundt uden det store besvær.

Min var på størrelse med din, da jeg var i uge 18 , men under hele graviditeten tog jeg kun 10 kg på, så de satte sig åbenbart bare der med rekordfart

Tillykke med maven, og den gode besked i endte med at få

Anmeld

26. april 2011

Lady Marion <3

Tænk jeg syntes den mavse er helt normal i størrelse , der er 6 uger endnu   Det er fordi den er så rund og fylder godt oppe på toppen også ,, Du skal nok nå at få prøvet kran-bil størrelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.