Harh, jeg har fri!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. oktober 2008

birgittemarie

Mand har taget barn og er kørt ind til sine forældre, så jeg er alene hjemme, har været det i næsten 2 timer (og har intet fået lavet endnu) og skal være det helt til i aften.

Jeg skal spille høj musik og arbejde og rydde op... Så nu gør jeg det snart...
Mand, jeg har ikke været alene i så lang tid siden vi fik den lille abe.
Som forøvrigt er begyndt at kravle op på alting og har fået store blå mærker i ansigtet af de hovedudspring hun tager...
I går stod hun på taburetten i køkkenet og "hjalp" med at lave mad = friserede sig med opvaskebørsten og drak af et gammelt glas med sur mælk

Så smutter jeg... Jeps. Ikke mere dagdriveri her...
Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2008

Astrid P

For satan, jeg kan lige se det for mig - NM der står og 'hjælper' dig i køkkenet...
Herligt med en fridag, håber du nyder den i fulde drag!!!

- Astrid

Anmeld

30. oktober 2008

Loggidut

heldige asen...altså....

øv heldige asen...jeg gider slet ikke kommentere det yderligere...det stinker jo af overskud og cornflækkeri!

øv...misundelse er sørme en grim ting

Anmeld

30. oktober 2008

birgittemarie

Tak Astrid, jeg har haft en dejlig dag og ha Sloggs, du kan nu fornøje dig med, at jeg har fået afskyeligt ondt iryggen af alt cornflækkeriet

Jeg har kæmpe-ryddet op, haft små bitte ting liggende fremme på gulvet, døre stående åbne, knive liggende på bordet, opvaskeren stående åben, taburetten ikke stående foran de forbudte skuffer, HA, hvor har det været FEDT!! Og til fulde den brækkede ryg værd
Og så har jeg hørt HØØØJ musik og skreget med som en galning, så min stemme også har ondt og nu sidder jeg så og venter på mand og barn og glæder mig til at vise dem meget nyopryddet hus
Nøj, hvor er jeg fed over mig selv lige nu...

Knus fra mig og så lige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.