Til MoarViborg:
Nårh, så det var dig, der har bestilt 3 spil
. Jeg lagde godt mærke til, at jeg pakkede 3 spil til en adresse i Viborg idag. De fleste køber nemlig kun 1 eller 2 spil ad gangen. Det er da helt hyggeligt at vide, hvem man sender til
Jeg håber, at din mor og svigermor bliver rigtig glade for gaven. Man må da sige, at du er en betænksom datter og svigerdatter.
Når nu I kommer godt igang med at bruge kortene, vil I så ikke gøre mig en STOR tjeneste og lade rygtet om kortene sive?!! Som nystartet har jeg nemlig et reklamebudget tæt på 0 kr., men der er jo rigtig mange mennesker, der kan have stor glæde af kortene.
Til LotteN:
Man får ikke kort tilsendt løbende, men køber 1 sæt spillekort med 52 kort med en super simpel opskrift på hver kort. Så må man selv spille om eller på anden måde udvælge, hvad man skal have at spise de enkelte dage hver uge. På sigt vil jeg gerne udvide med flere kortspil med f.eks. super nem gæstemad, super nem slankemad, nemme rsmå-retter til madpakken osv., men foreløbig har jeg kun lavet dette ene spil med aftensmad. Det tog for øvrigt 1 år at lave (smiler). Men jeg er gået ned i tid på jobbet, for at have tid til at udvikle de næste madkort, og jo mere I hjælper med at udbrede kendskabet, jo hurtigere kan jeg komme på banen med de næste spil - og hvem ved: måske også nyheder hver uge, som du foreslår
De bedste hilsner til jer begge (og andre der måtte læse med!)
Benedikte.
Anmeld