madplan.. hjælp:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2011

MoarViborg

Lykkelig-Men-Travl-Mor skriver:

Hej Patella.

Vi bruger den til 4 personer (2 voksne + 2 børn), og så laver jeg den mængde pasta og salat, som jeg ved, at vi spiser.

Hvis du kan lide opskriften, er du velkommen til at besøge min hjemmeside 52nemme.dk, hvor jeg har udviklet en masse hurtige opskrifter i lommeformat - lige til at tage med i tasken ud at handle. Jeg var nemlig kørt træt i indkøbssedler og madplaner

Mange hilsner fra

Benedikte.

Ej, det er da den mest fantastiske ide!! Jeg har lige bestilt 3 sæt "spillekort" så jeg har til mors-dags gave til min mor og svigermor - og så selvfølgelig et sæt til mig selv  Virkelig et smart koncept!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2011

Lykkelig-Men-Travl-Mor

Til MoarViborg:

Nårh, så det var dig, der har bestilt 3 spil . Jeg lagde godt mærke til, at jeg pakkede 3 spil til en adresse i Viborg idag. De fleste køber nemlig kun 1 eller 2 spil ad gangen. Det er da helt hyggeligt at vide, hvem man sender til  Jeg håber, at din mor og svigermor bliver rigtig glade for gaven. Man må da sige, at du er en betænksom datter og svigerdatter.

Når nu I kommer godt igang med at bruge kortene, vil I så ikke gøre mig en STOR tjeneste og lade rygtet om kortene sive?!! Som nystartet har jeg nemlig et reklamebudget tæt på 0 kr., men der er jo rigtig mange mennesker, der kan have stor glæde af kortene.

Til LotteN:

Man får ikke kort tilsendt løbende, men køber 1 sæt spillekort med 52 kort med en super simpel opskrift på hver kort. Så må man selv spille om eller på anden måde udvælge, hvad man skal have at spise de enkelte dage hver uge. På sigt vil jeg gerne udvide med flere kortspil med f.eks. super nem gæstemad, super nem slankemad, nemme rsmå-retter til madpakken osv., men foreløbig har jeg kun lavet dette ene spil med aftensmad. Det tog for øvrigt 1 år at lave (smiler). Men jeg er gået ned i tid på jobbet, for at have tid til at udvikle de næste madkort, og jo mere I hjælper med at udbrede kendskabet, jo hurtigere kan jeg komme på banen med de næste spil - og hvem ved: måske også nyheder hver uge, som du foreslår  

De bedste hilsner til jer begge (og andre der måtte læse med!)

Benedikte.

Anmeld

4. maj 2011

MoarViborg

Lykkelig-Men-Travl-Mor skriver:

Til MoarViborg:

Nårh, så det var dig, der har bestilt 3 spil . Jeg lagde godt mærke til, at jeg pakkede 3 spil til en adresse i Viborg idag. De fleste køber nemlig kun 1 eller 2 spil ad gangen. Det er da helt hyggeligt at vide, hvem man sender til  Jeg håber, at din mor og svigermor bliver rigtig glade for gaven. Man må da sige, at du er en betænksom datter og svigerdatter.

Når nu I kommer godt igang med at bruge kortene, vil I så ikke gøre mig en STOR tjeneste og lade rygtet om kortene sive?!! Som nystartet har jeg nemlig et reklamebudget tæt på 0 kr., men der er jo rigtig mange mennesker, der kan have stor glæde af kortene.

Til LotteN:

Man får ikke kort tilsendt løbende, men køber 1 sæt spillekort med 52 kort med en super simpel opskrift på hver kort. Så må man selv spille om eller på anden måde udvælge, hvad man skal have at spise de enkelte dage hver uge. På sigt vil jeg gerne udvide med flere kortspil med f.eks. super nem gæstemad, super nem slankemad, nemme rsmå-retter til madpakken osv., men foreløbig har jeg kun lavet dette ene spil med aftensmad. Det tog for øvrigt 1 år at lave (smiler). Men jeg er gået ned i tid på jobbet, for at have tid til at udvikle de næste madkort, og jo mere I hjælper med at udbrede kendskabet, jo hurtigere kan jeg komme på banen med de næste spil - og hvem ved: måske også nyheder hver uge, som du foreslår  

De bedste hilsner til jer begge (og andre der måtte læse med!)

Benedikte.

Har lige fisket en pakkeseddel ud af postkassen, så kortene skal hentes i morgen - GLÆDER mig! Og jo, vi skal nok sprede budskabet!!

Du kan da evt. overveje at bytte lidt reklameplads med sites som f.eks her på baby -altså ved ikke præcist hvordan det fungerer sådan noget, men du kan jo altid prøve at spørge Henrik om han evt. vil reklamere for din side herinde, hvis så du sætter et banner fra baby.dk ind på din side? Om ikke andet kan han da fortælle hvordan den slags gøres i praksis!

Anmeld

4. maj 2011

Lykkelig-Men-Travl-Mor

Hej MoarViborg.

Det lyder rigtig godt, at du vil være med til at sprede budskabet. Jeg har først åbnet min web-butik for 3 uger siden, og selvom jeg er kommet utrolig godt fra start, har jeg brug for at nogen hjælper med at udbrede kendskabet.

Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om kortene  Imens vil jeg jeg undersøge din idé med at bytte reklamer - tak for den.

De bedste hilsner fra Benedikte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.