madplan.. hjælp:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.276 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. april 2011

LotteN

Sidder og laver madplan, da jeg skal ud og handle om lidt. nogen der ligger inde med gode ideer, så sig endelig frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

Tip!

LotteN skriver:

Sidder og laver madplan, da jeg skal ud og handle om lidt. nogen der ligger inde med gode ideer, så sig endelig frem

jeg lure lige med... jeg gider bare ikke stå og stege frikadeller i det her vejr..

Anmeld

26. april 2011

birthee

Prøv at tjekke føtex' hjemmeside, har lige fundet ud af at de også har uge-madplaner, ligesom rema1000... Jeg har i hvert fald brugt nogle af deres opskrifter, bl.a. denne, hvor jeg skal prøve retterne for mandag, tirsdag og onsdag...

http://www.foetex.dk/opskrifter/PublishingImages/Madplaner_pdfer/madplan%20uge%201611.pdf

Anmeld

26. april 2011

LotteN

Flow skriver:

jeg lure lige med... jeg gider bare ikke stå og stege frikadeller i det her vejr..

idag har jeg besluttet mig for vi skal have hjemmelavede burgere på grillen med kartoffelbåde på grillen også

Anmeld

26. april 2011

Tip!

LotteN skriver:

idag har jeg besluttet mig for vi skal have hjemmelavede burgere på grillen med kartoffelbåde på grillen også

uhmm.... god ide...

Anmeld

27. april 2011

Lykkelig-Men-Travl-Mor

Vi skal have frisk pasta med skinke og champignons i sauce af hvidløgsfriskost. Det smager godt og tager ingen tid at lave.

Brun 1 bk. champignons på panden. Tilsæt 2 pk. skinketopping i tern og 1/4 liter madlavningsfløde, og lad simre lidt.

Tilsæt 2 bægre friskost med hvidløg og varm forsigtigt igennem. Smag til med salt og peber.

Serveres med friskkogt pasta og en god salat (lige nu er ananas, rød peberfrugt og blok-feta skåret i tern favoritten her i huset).

Nu vil jeg nyde endnu en dejlig dag med pragtfuldt vejr

Anmeld

27. april 2011

patella

Lykkelig-Men-Travl-Mor skriver:

Vi skal have frisk pasta med skinke og champignons i sauce af hvidløgsfriskost. Det smager godt og tager ingen tid at lave.

Brun 1 bk. champignons på panden. Tilsæt 2 pk. skinketopping i tern og 1/4 liter madlavningsfløde, og lad simre lidt.

Tilsæt 2 bægre friskost med hvidløg og varm forsigtigt igennem. Smag til med salt og peber.

Serveres med friskkogt pasta og en god salat (lige nu er ananas, rød peberfrugt og blok-feta skåret i tern favoritten her i huset).

Nu vil jeg nyde endnu en dejlig dag med pragtfuldt vejr

MMM super lækker opskrift Er det til 2 eller 4 personer? 

Anmeld

2. maj 2011

Lykkelig-Men-Travl-Mor

Hej Patella.

Vi bruger den til 4 personer (2 voksne + 2 børn), og så laver jeg den mængde pasta og salat, som jeg ved, at vi spiser.

Hvis du kan lide opskriften, er du velkommen til at besøge min hjemmeside 52nemme.dk, hvor jeg har udviklet en masse hurtige opskrifter i lommeformat - lige til at tage med i tasken ud at handle. Jeg var nemlig kørt træt i indkøbssedler og madplaner

Mange hilsner fra

Benedikte.

Anmeld

2. maj 2011

LotteN

Lykkelig-Men-Travl-Mor skriver:

Hej Patella.

Vi bruger den til 4 personer (2 voksne + 2 børn), og så laver jeg den mængde pasta og salat, som jeg ved, at vi spiser.

Hvis du kan lide opskriften, er du velkommen til at besøge min hjemmeside 52nemme.dk, hvor jeg har udviklet en masse hurtige opskrifter i lommeformat - lige til at tage med i tasken ud at handle. Jeg var nemlig kørt træt i indkøbssedler og madplaner

Mange hilsner fra

Benedikte.

din hjemmeside er nu smidt under foretrukken - det var smart .

Får man så tilsendt kortene en gang om ugen? hvor mange kort får man af gangen??

Anmeld

2. maj 2011

MoarViborg

Hejj Lotte!

Vi skal have græske hakkebøffer med sol tørrede tomater, feta og lidt oliven blandet i og ved siden af et par bagte kartofler med tzatziki og en grøn salat!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.