arh..men for f.... (sygt barn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. oktober 2008

Tikki

Så har jeg sgu alligevel lige rundet lægen en gang, fordi den søde Iza jo har så høj feber her 8 dage efter hendes MFR-vaccine......og tror I så ikke, at hun har fået dette milde angreb af mæslinger, som der er en mulig bivirkning......det mente lægen i hvert fald - hun har alle symptomerne: høj feber, irriterede øjne (som om hun er ved at få øjebetændelse), snue og hoste......så vi kan forvente os, at feberen vil falde, hvorefter den så igen vil toppe og så derefter vil hun få lidt mæslingeudslæt....altså ih altså, synes bare hun er så uheldig efter de vacciner. Tidsperspektivet hedder høj feber i ca. 1 til 3 døgn...ellers skal vi komme igen...

Nå, måtte bare lige brokke mig lidt....og være lidt pylremor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2008

Lise

Stakkels lille Iza - god bedring med hende..

Anmeld

30. oktober 2008

birgittemarie

Øv Jeanette, stakkels jer
God bedring til den lille pusling.
Knus fra Birgitte

Anmeld

30. oktober 2008

Tikki

Tak skal i have og ja, hun er noget sølle stadig.....men leger dog i ca 2 minutter nu af gangen, så der er da fremskridt

Anmeld

30. oktober 2008

Loggidut

aj...det har jeg aldrig hørt!

jeg har altid kun hørt at de kunne blive let syge!

rigtig god bedring, det er da helt vildt øv!

hvad så hvis lige pludselig du gir dig til at føde...hmmm, kan det mon smitte når det er så meget i udbrud....aj nu knager min hjerne da lige på højtryk

Anmeld

30. oktober 2008

Kaufie

Åhhhh...jeg synes bare der er mere og mere der taler imod den der MFR-vaccine.....

Men..... de kan vel også blive voldsomt syge af sygdommene den vaccinerer dem imod...

Mette, må hellere snart tage mig sammen.

Anmeld

30. oktober 2008

Ny mor

Argg, hvor uheldigt - rigtig god bedring med hende!!!

kh Birgitte

Anmeld

30. oktober 2008

BellaT

Ak, hun skulle da bare lige være uheldig, det lille pus. God bedring til lille Iza.

fra Helle...

Anmeld

31. oktober 2008

Tikki

aj...det har jeg aldrig hørt!

jeg har altid kun hørt at de kunne blive let syge!

rigtig god bedring, det er da helt vildt øv!

hvad så hvis lige pludselig du gir dig til at føde...hmmm, kan det mon smitte når det er så meget i udbrud....aj nu knager min hjerne da lige på højtryk

Jo jo den er god nok - jeg har hørt om at de kan få et mildt mæslingeudbrud...men det sker jo selvfølgelig kun meget sjældent.....og så her hos os selvfølgelig Det er så mildt et udbrud, at det ikke smitter, sagde lægen - jeg havde de samme tanker nemlig.

I dag har hun det noget bedre - stadig feber, men nu kun 38,5, så det går nedaf - hun er begyndt at få nogle bitte små pletter i ansigtet - i panden og ved munden. Har også et par stykker på maven - det skulle så vare et par dage og så skulle vi vist være ovre det...siger de kloge

...og føde, det gør jeg ikke før i januar har jeg bestemt - der passer det bedst

Anmeld

31. oktober 2008

bette

ahh lyder ik spor sjovt.. håber betteski har det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.