Er det vandet som er gået????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2011

B&J

Håber helt klart det er vandet der er gået hos dig bliver spænde om du logger på eller du ligger og har veer eller føder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

malenecl

Ringede til min jordemoder i nat og hun sagde jeg skulle prøve og ligge mig til at sove og se om morgen. Har næsten lige haft ringet til hende, fordi der intet var på bindet og det siver ikke mere ..

Øv!! Håbede ellers sådan!

Anmeld

26. april 2011

Holbæktrunten

malenecl skriver:

Ringede til min jordemoder i nat og hun sagde jeg skulle prøve og ligge mig til at sove og se om morgen. Har næsten lige haft ringet til hende, fordi der intet var på bindet og det siver ikke mere ..

Øv!! Håbede ellers sådan!

Men det kan jpo godt komme lidt ad gangen - så måske der er håb endnu  Har du stadig ondt? 

for at der snart sker noget 

Anmeld

26. april 2011

malenecl

Holbæktrunten skriver:

Men det kan jpo godt komme lidt ad gangen - så måske der er håb endnu  Har du stadig ondt? 

for at der snart sker noget 

Uh, lad os håbe! Jamen, har mega ondt i underlivet, men har jeg også haft de sidste par dage. Ellers er der ikke noget. Men lad os da håbe at der kommer nogen veer i løbet af dagen

Anmeld

26. april 2011

Holbæktrunten

malenecl skriver:

Uh, lad os håbe! Jamen, har mega ondt i underlivet, men har jeg også haft de sidste par dage. Ellers er der ikke noget. Men lad os da håbe at der kommer nogen veer i løbet af dagen

Jeg vil i hvert fald tænke på dig og krydse fingre - glæder mig til en dejlig fødselsberetning 

Anmeld

26. april 2011

malenecl

Holbæktrunten skriver:

Jeg vil i hvert fald tænke på dig og krydse fingre - glæder mig til en dejlig fødselsberetning 

Åh, tak!

Anmeld

26. april 2011

henh01

Sender dig da lige nogen ve støv så

Anmeld

26. april 2011

malenecl

henh01 skriver:

Sender dig da lige nogen ve støv så

Tak!

Anmeld

26. april 2011

morethanperfect

Nu sker der forhåbentlig snart noget .. Sender masse af ve støv 

Anmeld

26. april 2011

malenecl

morethanperfect skriver:

Nu sker der forhåbentlig snart noget .. Sender masse af ve støv 

Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.