Er det vandet som er gået????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. april 2011

malenecl

Jeg vågnede her kl 02 fordi jeg skulle tisse. Efter jeg har tisset og er på vej ud af døren er det som om der siver noget ud af mig, sætter mig så på toilettet igen, og det siver ud af mig i 5 min. Tager så et bind på og går rundt inde i stuen i 30 min. ca. Men der er kun lidt vådt på mit bind og det siver stadig lidt.

Det føles lidt som at have sin mens, i ved, lige når man kan mærke at man bløder.

Vil helst være sikker på at det er vandet før jeg ringer til min jordemoder da vi har en lang vej til sygehuset (hirtshals til aalborg). Og vi skal kører med falck hvis det er. (vi har et falck abb.)

Så, hvad tror I tøser??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2011

malenecl

Nåe ja, er 39+2.

Anmeld

26. april 2011

Bambii

malenecl skriver:

Jeg vågnede her kl 02 fordi jeg skulle tisse. Efter jeg har tisset og er på vej ud af døren er det som om der siver noget ud af mig, sætter mig så på toilettet igen, og det siver ud af mig i 5 min. Tager så et bind på og går rundt inde i stuen i 30 min. ca. Men der er kun lidt vådt på mit bind og det siver stadig lidt.

Det føles lidt som at have sin mens, i ved, lige når man kan mærke at man bløder.

Vil helst være sikker på at det er vandet før jeg ringer til min jordemoder da vi har en lang vej til sygehuset (hirtshals til aalborg). Og vi skal kører med falck hvis det er. (vi har et falck abb.)

Så, hvad tror I tøser??

Jeg er ikke helt sikker, men det kunne godt lyde sådan..

Syntes du skulle prøve at ringe til jm og forklare og høre hendes vurdering..? Og så kan i tage den derfra..

fingre for det er vandet der er gået, og ikke bare kroppen der spiller dig et puds

Anmeld

26. april 2011

malenecl

Bambii skriver:

Jeg er ikke helt sikker, men det kunne godt lyde sådan..

Syntes du skulle prøve at ringe til jm og forklare og høre hendes vurdering..? Og så kan i tage den derfra..

fingre for det er vandet der er gået, og ikke bare kroppen der spiller dig et puds

Ja, kunne selvfølgelig give hende et kald. Håber virkelig det er vandet som er gået!!

Tusind tak for svar!

Anmeld

26. april 2011

Bambii

malenecl skriver:

Ja, kunne selvfølgelig give hende et kald. Håber virkelig det er vandet som er gået!!

Tusind tak for svar!

Det var da så lidt..

Du må lige skrive når du har snakket med JM

Det er da spændende om der sker noget nu

Anmeld

26. april 2011

LIZO

hvordan lugter det. Foster vand lugter lidt specielt. Af sæd ville klart ringe til jm med det samme

Anmeld

26. april 2011

TbCp

Uhh spændende om det er det!

Da mit vand gik vågnede jeg også ved at jeg skulle tisse men det føltes ikke som at tisse da jeg satte mig, for jeg havde ligesom ikke kontrol over det...

Jeg var godt nok også meget i tvivl om det var vandet da der ikke kom ret meget, så ringede til sygehuset som så ville sende en ambulance efter mig. Ca 1 time efter det første vand var gået begyndte jeg at få sådan en murrende/mensagtig fornemmelse i maven.

Senere gik resten af vandet så i en kæmpe skylle!!!

Det er vist noget med at der kan sidde en ydre hinde som kan gå, hvor der så kun kommer lidt vand... mener det var noget i den stil jordmoderen forklarede mig.... var vist ikke lige helt klar i hovedet på det tidspunkt

Rigtig meget held og lykke med det hele!!!

Anmeld

26. april 2011

Mormilla

malenecl skriver:

Så, hvad tror I tøser??

Det kunne godt lyde sådan...

Da mit vand det gik, føltes det som om at der var en stor klump på vej ud ( ikke noget som gjorde ondt ). Men da det så var kommet ud, kom det bare stille og roligt ud af mig, resten af tiden.

Anmeld

26. april 2011

de-wett

malenecl skriver:

Så, hvad tror I tøser??

uhh det lyder da som det er gået

vil du give opdate?  (seelv hvis det er muligt )

Anmeld

26. april 2011

twinboys

Jeg tror også det er vandet... opdate please...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.