Emil har været til 1 års undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. oktober 2008

Susan1978

ja og i må gerne grine for det er sgu latterligt meget for sent.. men ungen er jo aldrig frisk.. og han havde faktisk også feber aftenen inden..

men da vi skulle afsted var der altså ikke noget.. han blev undersøgt og kigget på.

han har en smule børneeksem på benene som åbentbart hænger sammen med ABèn.. jeg havde slet ikke set han havde det.

også skulle han jo måles og sikke da en parodi.. hun fik ham til 74 cm.. der stejlede jeg og sagde at det kan simpelt hen ikke passe.. han bruger 80-86 i bukser.. såååhh
så jeg måtte have hende til at måle på gammeldags maner med målebånd og rigtig nok blev han lige 11 cm længere. han vejer 11,6..

han fik sin vaccine og blev da lidt ked, men der er intet som en pk rosiner ikke kan klare. Vi har haft en lidt skidt nat, men det kunne være værre.. nu håber jeg han sover bedre i nat, hvor jeg er alene med ungerne.

nå det var bare lidt herfra..

Susan som skulle ha været i seng for 35 min siden.. tsk tsk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2008

Rasmine

Skulle han stå op, da han blev målt?
Altså under den der målepind???
Tsk!

Den med rosinerne var et godt tip.
Tror dog næppe den virker på Mille, som skal have sin 4 års vaccine i næste uge.

Hun er totalt panisk overfor læger, og ørerne render desværre igen, så har en tid ved ørelægen onsdag i næste uge.
grr...

Anmeld

30. oktober 2008

Susan1978

ja lige præcis hun ville have han skulle stå under den der pind og han trak da skuldrene helt ned i skoene når hun kørte pinden ned til hans hovede.

Anmeld

30. oktober 2008

birgittemarie

Ha ha Susan Altså til 1-årsundersøgelsen og lægen med måleren og ikke til Emils dårlige nat...
Hvad nu med MFR-vaccinen, hvornår skal han så have den?

Knus fra Birgitte

Anmeld

30. oktober 2008

Loggidut

ha ha...lod hun ham stå op? det lyder da sært, du skal ikke være ked af det susan, vi har heller ikke været der endnu...for tif har også bare haft ture med snot, hoste og forkølelse...og nu hvor hun egentlig er frisk, altså hvis vi ikke regner med at hun skider konstant for tiden, så nænner jeg det altså ikke...

for jeg orker bare ikke 14 dage mere med et eller andet feber, skrigeri-agtigt...hun er sgu lige blevet frisk...men jeg ved det godt, jeg skal tage mig sammen....

men for dælen du har en sjauw doktor!

Anmeld

30. oktober 2008

Susan1978

birgittemarie skriver:

Ha ha Susan Altså til 1-årsundersøgelsen og lægen med måleren og ikke til Emils dårlige nat...
Hvad nu med MFR-vaccinen, hvornår skal han så have den?

Knus fra Birgitte

ja ja den skal han så have 3 mdr fra nu..

Anmeld

31. oktober 2008

Lise

Simon stod også op ad væggen da han blev målt... Er det mærkeligt?

Nå, men godt du fik ham afsted, den lille sveske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.