Ømme bryster og "oppustet" omkring livmoderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.597 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Giraffen

Hej søde piger

Nu er min ægløsning slut og kæresten og jeg har udnyttet ægløsningen rigtig godt synes vi selv

Jeg skulle gerne få mens her den 8. (så der er lææænge til testdag), men her de sidste to dage har jeg haft sindsygt ømme brystvorter og den sidste uges tid har den nederste del af maven været meget øm når man trykke på den.

Min første tanke var jubii den er der - men så tænkte jeg på at jeg faktisk aldrig rigtig har haft en ægløsning de sidste 10 år (stoppede med p-piller sidste måned), så er det bare kroppens måde at være premenstruel på og komme sig over ægløsningen?

Er helt i vildrede nu jeg ikke har haft en naturligt fungerende krop så længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

afrobabies

Giraffen skriver:

Hej søde piger

Nu er min ægløsning slut og kæresten og jeg har udnyttet ægløsningen rigtig godt synes vi selv

Jeg skulle gerne få mens her den 8. (så der er lææænge til testdag), men her de sidste to dage har jeg haft sindsygt ømme brystvorter og den sidste uges tid har den nederste del af maven været meget øm når man trykke på den.

Min første tanke var jubii den er der - men så tænkte jeg på at jeg faktisk aldrig rigtig har haft en ægløsning de sidste 10 år (stoppede med p-piller sidste måned), så er det bare kroppens måde at være premenstruel på og komme sig over ægløsningen?

Er helt i vildrede nu jeg ikke har haft en naturligt fungerende krop så længe

Man kan jo altid håbe, men kroppen skal jo lige vænne sig til ikke at være på p-piller mere

Anmeld

25. april 2011

Sitrani

Tja, man kan jo håbe  Jeg havde kun 2 menstruationer, og så blev jeg gravid - så nogle kroppe behøver ikke så lang tid til at vænne sig til "den nye tilstand" uden p-piller... Jeg stoppede med pillerne d. 1 august, og d. 28. oktober stod jeg med en positiv test - ugen inden havde jeg også haft meget ømme bryster.. så who knows - måske er I lige så heldige  

Hilsen Sille, 30+2

Anmeld

2. maj 2011

Ilya

Jeg håber sådan at du ER gravid! -Og at jeg også er, så vi kan "følges". 

Anmeld

3. maj 2011

Giraffen

Ilya skriver:

Jeg håber sådan at du ER gravid! -Og at jeg også er, så vi kan "følges". 

Hvor er du sød

Det ku være knaldhamrende hyggeligt altså!

Jeg lover lige at lave opdatering om en uges tid og så må du også lige gøre det samme

Anmeld

3. maj 2011

Ilya

Det vil jeg gøre.

Kan så lige lave en lille update til dig: I nat begyndte jeg at mærke endnu mere til mit underliv, som stærkere menssmerter, samt mine bryster er blevet ømmere og lidt tungere i det. Den skal bare være der.

Anmeld

3. maj 2011

twinny

for den er der....

Anmeld

3. maj 2011

Giraffen

Ilya skriver:

Det vil jeg gøre.

Kan så lige lave en lille update til dig: I nat begyndte jeg at mærke endnu mere til mit underliv, som stærkere menssmerter, samt mine bryster er blevet ømmere og lidt tungere i det. Den skal bare være der.

Det lyder hvertfald meget rigtigt

Mit er lidt det samme som før men knap så ømme bryster så jeg ved ikke heeelt om den er der, men der er ikke andet at gøre end at vente og se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.