Nu må der gerne ske noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

933 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. april 2011

Anonym trådstarter

Hej i dejlige damer der er herinde.

Ja som overskriften siger må der gerne til at ske noget nu

Er så skruk og heldigvis vil kæresten også rigtig gerne havde der snart kommer en lille i maven.

Men dog er der nogle ting vi skal havde på plads inden  vi skal lige undersøge om vi har råd til at flytte sammen inden vi begynder på baby..

Glæder mig så meget til den dag kommer hvor vi er flyttet sammen og vi har alle ting på plads så vi endelig kan gå igang men vores første fælles barn

Knus fra den utålmodige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Sitrani

Hej

Kan jeg godt forstå - det er også det skønneste! Men ja, det er nok bedst liiige at bo sammen inden man starter på projekt baby... Held og lykke med det hele

Hilsen Sille, 30+2

Anmeld

25. april 2011

Mor til Ella

STN skriver:

Hej

Kan jeg godt forstå - det er også det skønneste! Men ja, det er nok bedst liiige at bo sammen inden man starter på projekt baby... Held og lykke med det hele

Hilsen Sille, 30+2

Helt enig, det kan faktisk være ret hårdt at flytte sammen da man kommer til at kende hinanden på flere måder både godt og skidt.

Og så er det næste jo også om der er råd til en baby

Anmeld

25. april 2011

Sitrani

Lollo1987 skriver:

Helt enig, det kan faktisk være ret hårdt at flytte sammen da man kommer til at kende hinanden på flere måder både godt og skidt.

Og så er det næste jo også om der er råd til en baby

Hehe.. Det jo det!  Man kender aldrig HELT hinanden før man har boet sammen...

Nu kender jeg ikke lige jeres økonomiske situation, om I er studerende eller hvad..?

Jeg er selv uddannet pædagog, men er på dagpenge, fordi jeg ikke har kunne finde noget arbejde, da jeg jo er gravid... og min kæreste er kokkeelev, og får elevløn.. Så vi har ikke overvældende med penge, men mangler ingenting...

Anmeld

25. april 2011

Mor til Ella

STN skriver:

Hehe.. Det jo det!  Man kender aldrig HELT hinanden før man har boet sammen...

Nu kender jeg ikke lige jeres økonomiske situation, om I er studerende eller hvad..?

Jeg er selv uddannet pædagog, men er på dagpenge, fordi jeg ikke har kunne finde noget arbejde, da jeg jo er gravid... og min kæreste er kokkeelev, og får elevløn.. Så vi har ikke overvældende med penge, men mangler ingenting...

Tænkte mere på at hvis man er i tvivl om man har råd til at flytte sammen, er det måske meget for økonomien med en baby osse, men alt kan jo lade sig gøre

Ved ikke hvad anonym laver.

Jeg er selv selstændig , men tjener ikke det stor mindre end elevløn, men har så sat lidt til side begge to i 3 år da vi begyndte at snakke baby, og nu er der hvertfald penge til det 

Kæresten sagde simpelthen at han gerne ville have sparet 50.000 op til en baby konto, fint nok så havde jeg noget at forhold mig til

Anmeld

25. april 2011

Sitrani

Lollo1987 skriver:

Tænkte mere på at hvis man er i tvivl om man har råd til at flytte sammen, er det måske meget for økonomien med en baby osse, men alt kan jo lade sig gøre

Ved ikke hvad anonym laver.

Jeg er selv selstændig , men tjener ikke det stor mindre end elevløn, men har så sat lidt til side begge to i 3 år da vi begyndte at snakke baby, og nu er der hvertfald penge til det 

Kæresten sagde simpelthen at han gerne ville have sparet 50.000 op til en baby konto, fint nok så havde jeg noget at forhold mig til

ej sorry, jeg troede det var hende, der havde oprettet tråden, der kommenterede.. haha... havde jeg ikke lige set..... Men ja, det er rigtigt det der med, at der jo så også lige skal være råd til en baby... Men man kan jo sige, at uanset hvad, så får man en bedre økonomi af at flytte sammen, da man deles om alle udgifter... medmindre man virkelig sætter sit forbrug op...

Anmeld

25. april 2011

Anonym trådstarter

Ja også derfor vi venter til vi bor sammen

Vi har dog været sammen længere tid af gangen på en ferie men det er jo noget andet

Min kæreste er igang med uddannelse og jeg selv er pt på kontanthjælp igang med at få revilidering..

Vi har faktis næsten alt til baby da jeg har to børn i forvejen og har en del børn i nærmeste familie som vi også får en del fra vis vi er intrasseret så det eneste der skal købes er en barnevogn, lidt nyt tøj og så en tremmeseng men det er først til den lille er 3-4 måneder da vi har en vugge

Ingen af os har det store penge forbrug, vi hverken ryger, drikker eller går i byen.

Vi går ikke op i mode så tøj er noget der bliver købt når det mangler og det er ikke mærketøj vi leder efter hverken til os selv eller børnene..

Så alt i alt ville jeg selv mene det godt ville kunne lade sig gøre

Anmeld

4. maj 2011

Anonym trådstarter

Vi er blevet enige om ikke at købe en ny omgang piller

Tog den sidste lørdag, Så når denne "pause" er over er vi lige så stille igang med at prøve at lave os en lille

Vi er begge helt enige om beslutningen og glæder os begge rigtig meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.