Jeres yndlingsnavne!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2011

Rødhætte

William som min søn hedder (ved godt det er meget brugt, men har elsket det navn siden jeg kan huske)! Af pige navne er jeg vild med Sally og April!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

hilma

her er det villads og det hedder min søn inden jeg vidste kønnet sagde jeg at hvis bebs var en dreng skulle han hedde villads og hvis bebs var en pige skulle det være lilja olivia

Anmeld

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Rødhætte skriver:

William som min søn hedder (ved godt det er meget brugt, men har elsket det navn siden jeg kan huske)! Af pige navne er jeg vild med Sally og April!

Det er nogle søde navne. Jeg går ikke op i om navnet er meget brugt. Ikke med mindre jeg kender 2-3 andre hvis børn hedder det.

Sally er mega lækkert 

Anmeld

25. april 2011

hc=k

Jeg har en søn som hedder Kristopher og hvis han får en lillebror engang skal han hedde Emilian

Hvis jeg får en pige engang skal hun hedde Marie, Ida eller Ida-Marie

Anmeld

25. april 2011

K&S

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er også det navn vi begge var  hurtigt enige om. Synes simpelthen det er et både lækkert og flot navn.

Haha, i kan løse det med Anton Junior og Anton Junior Junior 

Med pigenavne synes jeg det er svært. 

vi får jo nok løst det på en eller anden måde...!

Og Anton (i hvert fald vores) er en lille charmerende bisse  så navnet passer helt perfekt...!

Vi havde mange flere pigenavne, vi var enige om - men efter at Anton er kommet til verden, er listen blevet minimeret, for det skal jo også helst passe til Anton

Anmeld

25. april 2011

Sphynxlover

Kan kun sige jeg er glad for jeg ik hedder Benthe, Bodil, Yvonne, Esther, Åse, Gertrud og noget i den dur  ville jeg heller aldrig byde mine børn af frygt for de skulle blive drillet i skolen

Anmeld

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Sophie26 skriver:

Kan kun sige jeg er glad for jeg ik hedder Benthe, Bodil, Yvonne, Esther, Åse, Gertrud og noget i den dur  ville jeg heller aldrig byde mine børn af frygt for de skulle blive drillet i skolen

Det vist heller ikke lige de navne som er på 1 pladsen generelt. Og heller ikke hos mig. Synes dog Esther er meget sødt i forhold til de andre navne. Men ikke noget jeg selv ville vælge 

Anmeld

25. april 2011

LinLin

Jamen mine hedder jo David og Adam

Pigenavne er langt sværere  

Anmeld

25. april 2011

Mor Christa

herhjemme hedder vores søn Victor Så det er jo en farvorit hehe

Ellers er jeg vild med navnet Malthe.. Eller eller eller.. Christine.. (men jeg hedder Christina.. Så det er måske lidt for tæt på hehe) eller.. Bum bum.. Mikkel. Sophie. Emma. der er jo mange

Anmeld

25. april 2011

malenecl

Min datter skal hedde Eileen

- Malene, 39+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.