Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ann&Lærke skriver: Anna-Katrine (mig ), Anna-Lie, Lærke, Majse, Vibe, Aya Johannes, Elias, Sebastian, Felix
Anna-Katrine (mig ), Anna-Lie, Lærke, Majse, Vibe, Aya
Johannes, Elias, Sebastian, Felix
Anna-Lie er helt vildt fint
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Filuca. Som jeg regner meget med at vores kommende datter skal hedde.
// Sara Alrø 35+4.
Saram skriver: Filuca. Som jeg regner meget med at vores kommende datter skal hedde. // Sara Alrø 35+4.
Jaaaa det er så fint.
Jeg synes klart at Andreas, Anton og Aslan er de smukkeste navne
Rockertand skriver: Ha-ha Alexis - ventetiden bliver uhyrligt lang for dig, hvis du allerede er lidt små-utålmodig nu (ikke at jeg bebrejder dig det, du har vist ventet længe nok i forvejen).
Ha-ha Alexis - ventetiden bliver uhyrligt lang for dig, hvis du allerede er lidt små-utålmodig nu (ikke at jeg bebrejder dig det, du har vist ventet længe nok i forvejen).
Åhh jeg nåede altså lige at tænke det samme
Her er vi selvfølgelig vilde med Felix, men også William kan jeg godt lide - synes bare det er for brugt lige for tiden!
Pigenavn fik vi ikke brug for i denne omgang jo, men en Frida kunne nemt komme til at bo her hos os (forudsat vi får en pige næste gang altså... )
Det er super sødt! Jeg er vildt med Anton. Pigenavn er jeg mere i tvivl om
Vores søn hedder Anton og jeg eeeeelsker det (og selvfølgelig også ham)
Det var det eneste drengenavn, vi kunne blive enige om, så vi for en pige næste gang for ellers må han jo hedde Anton 2
Vi er vilde med Andrea eller Frederikke som pigenavne
Corn skriver: Jeg synes klart at Andreas, Anton og Aslan er de smukkeste navne
Nu har jeg jo kun 1, men jeg må HELT BESTEMT være enig med dig om navnet Anton
Det er jo Lærke Sofia og var Lærke blevet en dreng skulle hun have heddet Anton
K&S skriver: Vores søn hedder Anton og jeg eeeeelsker det (og selvfølgelig også ham) Det var det eneste drengenavn, vi kunne blive enige om, så vi for en pige næste gang for ellers må han jo hedde Anton 2 Vi er vilde med Andrea eller Frederikke som pigenavne
Det er også det navn vi begge var hurtigt enige om. Synes simpelthen det er et både lækkert og flot navn.
Haha, i kan løse det med Anton Junior og Anton Junior Junior
Med pigenavne synes jeg det er svært.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128