øv altså..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. april 2011

camillahej

syndes det hele er træls for tiden er ikke blevet gravid det er nu 8 forsøg skal teste om 10 dage ca. ´syndes alle andre er gravide og især lige alle mine veninder, det utroligt lækkert for dem men hold da op havde ikke troed jeg ville blive så ked af det over det ikke er mig.

Jeg ville sådan ønske jeg snart for lov til at ha liv i min mave. Håber jeg os for jer andre der endnu ikke er blevet det endnu..

God 2.påskedag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

syndes det hele er træls for tiden er ikke blevet gravid det er nu 8 forsøg skal teste om 10 dage ca. ´syndes alle andre er gravide og især lige alle mine veninder, det utroligt lækkert for dem men hold da op havde ikke troed jeg ville blive så ked af det over det ikke er mig.

Jeg ville sådan ønske jeg snart for lov til at ha liv i min mave. Håber jeg os for jer andre der endnu ikke er blevet det endnu..

God 2.påskedag.

Jeg ved præcis hvordan du har det.

At du snart står med en positiv test! 

Anmeld

25. april 2011

Sphynxlover

Har det på nøjagtig samme måde

Sender babystøv afsted til dig

Anmeld

25. april 2011

Lisbeth1985

camillahej skriver:

God 2.påskedag.

Kender følelsen

Jeg håber, at det snart lykkes for dig

Anmeld

25. april 2011

Kruse90

jeg ville bare give dit et kram, og sige at jeg håber det snart lykkedes for jer.
Jeg kender alt for godt følelsen. Har kæmpet i 2 år

Anmeld

25. april 2011

Sitrani

Ja, sådan er det desværre for nogle par... Når du skriver 8 gange, er det så 8 mdr. du mener, eller..?

Håber det snart lykkes for jer!

Anmeld

25. april 2011

Sitrani

Ja, sådan er det desværre for nogle par... Når du skriver 8 gange, er det så 8 mdr. du mener, eller..?

Håber det snart lykkes for jer!

Anmeld

25. april 2011

jeansmummie

Åh baby pest sendt her fra smiler ìg kram

Anmeld

26. april 2011

camillahej

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg ved præcis hvordan du har det.

At du snart står med en positiv test! 

tak og tillykke med graviditeten søde, har du fortjent.

Anmeld

26. april 2011

camillahej

Sophie26 skriver:

Har det på nøjagtig samme måde

Sender babystøv afsted til dig

tak sender os babystøv til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.