Sommersneakers sælges :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. maj 2011

K&S

Sees. skriver:

Er de to første par, sammen størrelse, som warp skoene?
Jeg har selv et par warp sko i str. 37, som sidder perfekt, og hvis dine Fred Perry er samme størrelse, kunne jeg sagtens være interesseret

Jeg kunne passe alle 3 par "perfekt" sidste år - jeg har lige målt alle par udvendigt (det er svært at måle indvendigt) og de måler alle tre 24,5 cm i længden, så jeg vil tro det er samme str. (bare forskellig fra mærke til mærke).

Giver det mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

K&S

Maggieh skriver:

iiiih hvorfor er de strl. 36!! jeg ville ellers være super intereseret i de første par!!  

Fordi jeg havde miniature fødder sidste år  nu er de blevet enorme...!

Anmeld

20. maj 2011

lucas<3

hvorfor har du så små fødder.

Anmeld

20. maj 2011

Sees

K&S skriver:

Jeg kunne passe alle 3 par "perfekt" sidste år - jeg har lige målt alle par udvendigt (det er svært at måle indvendigt) og de måler alle tre 24,5 cm i længden, så jeg vil tro det er samme str. (bare forskellig fra mærke til mærke).

Giver det mening?

Det gav helt sikkert mening, tak fordi du undersøgte det

Men har lige kigget budgettet igennem, og har først råd d. 1, og du kan nok ikke vente indtil da , vel?

Anmeld

20. maj 2011

K&S

Sees. skriver:

Det gav helt sikkert mening, tak fordi du undersøgte det

Men har lige kigget budgettet igennem, og har først råd d. 1, og du kan nok ikke vente indtil da , vel?

Jeg vil gerne "holde dem" til dig, hvis du kan garantere at købe dem  og ellers vender du bare tilbage til den 1. - så ser vi om de stadig er til salg, jeg har efterhånden haft dem til salg et stykke tid

Anmeld

20. maj 2011

K&S

luppe-laban skriver:

hvorfor har du så små fødder.

Hehe, ja det ved jeg ikke, men det ville bestemt ikke passe til mig med STORE fødder, da jeg kun er lige knap 160 cm høj

Anmeld

20. maj 2011

Sees

K&S skriver:

Jeg vil gerne "holde dem" til dig, hvis du kan garantere at købe dem  og ellers vender du bare tilbage til den 1. - så ser vi om de stadig er til salg, jeg har efterhånden haft dem til salg et stykke tid

Bare prøv og sælg dem - Jeg vil ikke være til besvær!
Men jeg vender helt klart tilbage d. 1, og ser om de bare står og samler støv

Anmeld

20. maj 2011

.....

Er helt vild med de første sko - men de er alt for små til mig - Bruger str. 39 i sådan nogen sko....piv!

Anmeld

20. maj 2011

K&S

Sees. skriver:

Bare prøv og sælg dem - Jeg vil ikke være til besvær!
Men jeg vender helt klart tilbage d. 1, og ser om de bare står og samler støv

Helt i orden, du vender bare tilbage

Anmeld

20. maj 2011

K&S

Mut skriver:

Er helt vild med de første sko - men de er alt for små til mig - Bruger str. 39 i sådan nogen sko....piv!

ja, så kan du nok ikke liiiige klemme dig ned i dem her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.