Sommersneakers sælges :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.282 visninger
42 svar
0 synes godt om
24. april 2011

K&S

Hejsa

Så må skoene sælges, da mine fødder åbenbart er vokset 1 helt nummer, mens jeg har været gravid

Race Marine sneakers, str. 36, brugt få gange, 1 fejl i stoffet på højre sko (se billede) - nypris 99 kr. - 25 kr.

Warp sneakers, str. 37 - brugt 1 gang - nypris 149 kr. - 50 kr.  

Priserne er uden porto  

Alle bud er også velkomne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2011

K&S

9. maj 2011

K&S

9. maj 2011

otlitrom

Ej, hvorfor går du i så små sko?

Jeg kan ikke passe dem (eller nå ned og binde snørrebånd) men jeg gad godt eje alle par! De er fine og sommeragtige!

Anmeld

9. maj 2011

K&S

kitty skriver:

Ej, hvorfor går du i så små sko?

Jeg kan ikke passe dem (eller nå ned og binde snørrebånd) men jeg gad godt eje alle par! De er fine og sommeragtige!

Det gør jeg så heller ikke længere  men jeg var så glad for at have købt dem sidste år, men fik ikke brugt dem fordi jeg var højgravid og nu kan jeg ikke passe dem

Men jeg kan da lige sige, at de alle sammen er købt i Stadium

Anmeld

9. maj 2011

Sofia24

K&S skriver:

Det gør jeg så heller ikke længere  men jeg var så glad for at have købt dem sidste år, men fik ikke brugt dem fordi jeg var højgravid og nu kan jeg ikke passe dem

Men jeg kan da lige sige, at de alle sammen er købt i Stadium

...det var lige den sidste linje jeg ledte efter...! Skal helt sikkert i stadium efter sneakers - de er da for fede alle par!

Hvor er det ærgeligt at jeg har gigant-fødder...

Anmeld

9. maj 2011

K&S

...det var lige den sidste linje jeg ledte efter...! Skal helt sikkert i stadium efter sneakers - de er da for fede alle par!

Hvor er det ærgeligt at jeg har gigant-fødder...

De har SÅ mange fede  afsted med dig...!

Hehe, ja og jeg har miniature-fødder

Anmeld

19. maj 2011

K&S

sommer sommer sommer

Anmeld

19. maj 2011

Sees

K&S skriver:

Hejsa

Så må skoene sælges, da mine fødder åbenbart er vokset 1 helt nummer, mens jeg har været gravid

Fred Perry sneakers, str. 36 - brugt få gange, vasket 1 gang pga. sort snude (lille plet kan stadig ses - se billede) - nypris 499 kr. - 200 kr.

Race Marine sneakers, str. 36, brugt få gange, 1 fejl i stoffet på højre sko (se billede) - nypris 99 kr. - 25 kr.

Priserne er uden porto  

Er de to første par, sammen størrelse, som warp skoene?
Jeg har selv et par warp sko i str. 37, som sidder perfekt, og hvis dine Fred Perry er samme størrelse, kunne jeg sagtens være interesseret

Anmeld

20. maj 2011

Magsen

K&S skriver:

Hejsa

Fred Perry sneakers, str. 36 - brugt få gange, vasket 1 gang pga. sort snude (lille plet kan stadig ses - se billede) - nypris 499 kr. - 200 kr.

Priserne er uden porto  

iiiih hvorfor er de strl. 36!! jeg ville ellers være super intereseret i de første par!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.