Den der kjole...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2008

Ny mor

Ny mor skriver:

Den sidder fantastisk flot på dig!!! Skal du have noget du have på/i håret?

Jeg blir´sindsyg af denne comp. uden mus.....det jeg mener er om du skal have slør eller blomsterværk i håret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Rasmine

Ny mor skriver:

Jeg blir´sindsyg af denne comp. uden mus.....det jeg mener er om du skal have slør eller blomsterværk i håret?

Naaa...
Jeg er ikke slør typen.
Men skal da have gjort noget ved garnet, emn konservative style.
Måske Jackie O. style.

Anmeld

29. oktober 2008

Rasmine

Ooops...
Det var kun øverste billede som sku have været med.
Det er nok min drømmekjole.
Synes den er super nice, enkel osv.
Havde faktisk talt lidt med BM om hun kunne lave den.

Anmeld

29. oktober 2008

Rasmine

Harh harh, Susie!
JO, flexeren i mig forsvinder aldrig.
Man skal bare læne sig godt fremover, og se tarvelig ud.
SÅ er den der.

Anmeld

29. oktober 2008

Rasmine

Susan1978 skriver:

Mette du må sende mig din Hunds navn, så jeg kan se dig i kjolen.

Min veninde som i nok husker skulle giftes pinselørdag hvor jeg skulle have den der famøse grønne kjole på.. havde samme kjole på... den er såååå smuk.

og så har jeg en anden veninde faktisk fra Eas nb side, som også har en tatooo på skulderen og hun fik i dagen anledning malet hendes tatoo op med noget sølv glitter farve, så den matchede dagen..

hvis du skulle være på FB og kigger i mine venner hedder hun Tina Ørum og i hendes familiealbum kan man se nogle bryllupsbilleder hvor den er.

Susan

Kan ikke se hendes profil.

Anmeld

29. oktober 2008

Susan1978

http://www.igroups.dk/gfx/igroups/17811/albums/35173/DSC05561.jpg

Det er desværre det bedste jeg kan finde.. men måske du kan ane at der er gjort noget ved den, så den sådan skinner ... det er noget rundt tribal noget hun har på skulderen.

Anmeld

29. oktober 2008

Rasmine

Åh ja.
Flot kjole ellers.

Anmeld

30. oktober 2008

birgittemarie

Fedt, Bacon! Så slipper jeg for at kaste mig ud i stort brudekjole projekt og kjolen er rigtig, rigtig flot!
Men jeg kender heller ikke hundenavnet, eller det gør jeg sikkert, men kan ikke huske det, så må jeg ikke også få det, så jeg kan se dig være smuk i kjolen?

Anmeld

30. oktober 2008

Louise mortil4

ej en flot kjole, og super ide med det der glimmer noget til tattooen, Jeg puttede sminke på mine så de ikke var så synlige, men de er nok også noget større end din lille en (har aldrig set din)

Desværre ved jeg ikke hva din hund hedder, men vil da super gerne se billederne af dig med kjolen på.

Knus Louise

Anmeld

2. november 2008

Tut

jeg vil også se dig bacon, for det er sjovt nok også den kjole jeg har kigget på hos Lilly (+4 andre )

Hvad hedder din hund???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.