Købes: (drenge)cykel 16#

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
369 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. april 2011

<3

gerne med støtteben og gerne på Sjælland?

Min søns højeste ønske er at få en rød, så pigecykler er også okay sålænge de ikke er alt for lyserøde

Er der nogen der lige har en ekstra cykel så kender jeg den sødeste lille dreng der ville blive så glad!!

Kirle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

mamax3

Kirle skriver:

gerne med støtteben og gerne på Sjælland?

Min søns højeste ønske er at få en rød, så pigecykler er også okay sålænge de ikke er alt for lyserøde

Er der nogen der lige har en ekstra cykel så kender jeg den sødeste lille dreng der ville blive så glad!!

Kirle

Min datter er vokset fra sin men bor desværre i odense... og den er os lilla... 

Anmeld

24. april 2011

<3

mamax3 skriver:

Min datter er vokset fra sin men bor desværre i odense... og den er os lilla... 

Vi skal faktisk til Odense i st. bededagsferien så måske kunne vi finde ud af noget der? Hvad ville du have for den? hvor lang tid er den brugt? Er den lilla med blomster eller med glimmer? osv.

Anmeld

24. april 2011

mamax3

Kirle skriver:

Vi skal faktisk til Odense i st. bededagsferien så måske kunne vi finde ud af noget der? Hvad ville du have for den? hvor lang tid er den brugt? Er den lilla med blomster eller med glimmer? osv.

Nej der er ik blomster på mener jeg... men ka ta billed af den når jeg kommer hjem imorgen. Er ved kæresten nu.

Jamen omkring 150 hvad siger du til det??? Den er 2 år gammel. Og ik ret brugt. Kan nok os finde støttehjulene til den hvis du vil ha dem med.

Anmeld

24. april 2011

<3

mamax3 skriver:

Nej der er ik blomster på mener jeg... men ka ta billed af den når jeg kommer hjem imorgen. Er ved kæresten nu.

Jamen omkring 150 hvad siger du til det??? Den er 2 år gammel. Og ik ret brugt. Kan nok os finde støttehjulene til den hvis du vil ha dem med.

Vil meget gerne se billede! Ih hvor kunne det være lækkert hvis vi kunne finde ud af noget...

Anmeld

24. april 2011

mamax3

Kirle skriver:

Vil meget gerne se billede! Ih hvor kunne det være lækkert hvis vi kunne finde ud af noget...

Send mig en privat besked med dit nr... så seder jeg billed når jeg kommer hjem... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.