hvor meget spiser jeres barn/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2011

2babygirls

de-wett skriver:

Hej alle.

fordi jeg laver dette indlæg er fordi jeg er lidt bekymret for min prinsesse. Sids sp'eren var her var hun blevet lidt undervægtig, men hun sagde det nok kunne være pga hun lige havde haft lungebetændelse og ikke havde så meget appetit. Men syntes stadig ikk hun spiser ret meget.

hvis vi tager dagen igår.

02:30- 200 ml mme

Hun stod op kl 06:,30 og jeg tilbød hende mme men hun ville ikke.

kl 9:00 ville hun kun have grød. der spist hun en lille skålfuld.

kl 14:00 150 ml mme

kl 18:00 grød igen.

21:00 150 ml mme.

Dagen i dag.

05:00 210 ml mme

12:00 en skål grød

17:00 200 ml mme

Syntes det virker meget lidt Hun er næsten 5 måneder.

Så ville lige høre hvor meget spiser jeres i den alder ? skal jeg være bekymret ?

Madeleine havde/har også en fase hvor hun spiser når hun gider. men min SP siger at vi skal ikke tvinge hende og at hun nok skal melde sig når hun er sulten. Så om en månedstid er det sikkert på vej til det gamle igen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

de-wett

Tina&Martin skriver:

Madeleine havde/har også en fase hvor hun spiser når hun gider. men min SP siger at vi skal ikke tvinge hende og at hun nok skal melde sig når hun er sulten. Så om en månedstid er det sikkert på vej til det gamle igen...

det er lidt betrykende (staves?) at høre

Men det er nu mest fordi hun var undervægtig i forvejen og nu gider hun nærmest ikk at spise. er bare bange for det er gået meget ned af bakke

Anmeld

24. april 2011

afrobabies

de-wett skriver:

jamen må hun ikk først få vælling fra ca 6 måneder?

altså det var jo en god mulighed

Det er rigtig nok at det står på pakkerne at det først er fra 6 måneder, men for 3 år siden måtte børn på 4 måneder få det. Du kan også købe majsmel og lave det selv.

Anmeld

24. april 2011

de-wett

victoria2008 skriver:

Det er rigtig nok at det står på pakkerne at det først er fra 6 måneder, men for 3 år siden måtte børn på 4 måneder få det. Du kan også købe majsmel og lave det selv.

er ikke så god til at være i et køkken så fortrækker at købe det  smiler.

jamen det vil jeg da prøve her efter påsken og se om det giver resultat. mange tak

Anmeld

24. april 2011

afrobabies

de-wett skriver:

er ikke så god til at være i et køkken så fortrækker at købe det  smiler.

jamen det vil jeg da prøve her efter påsken og se om det giver resultat. mange tak

Jeg mener også at have hørt at der ikke er noget i den vælling, som de ikke må få før 6 måneder, så det synes jeg da nok at du skal prøve, og det der så kan komme ud af det, vil højest sandsynligt bare være noget vrøvl med maven

Anmeld

24. april 2011

de-wett

victoria2008 skriver:

Jeg mener også at have hørt at der ikke er noget i den vælling, som de ikke må få før 6 måneder, så det synes jeg da nok at du skal prøve, og det der så kan komme ud af det, vil højest sandsynligt bare være noget vrøvl med maven

det er hun heldigvis god til at takle. da hun begyndte at få grød pruttede hun kun helt vild og pyldrede lidt men ellers intet en vil prøve det

Anmeld

24. april 2011

3600MorTil2

det har nået at gøre med at de skal jo helst have mordermælk til de er 6 måneder ( forklarede min sp hvertfald) så det er ca 2 år siden det blev lavet om fra 4 til 6 måneder, men ja prøv at give hende lidt vælling, min søn drak det i en måneds tid men min datter brækkede sig af det

Anmeld

24. april 2011

2babygirls

de-wett skriver:

det er lidt betrykende (staves?) at høre

Men det er nu mest fordi hun var undervægtig i forvejen og nu gider hun nærmest ikk at spise. er bare bange for det er gået meget ned af bakke

Madeleine er 6mdr - målt til 69cm og 7100g så hun er heller ikke voldsom stor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.