hvor meget spiser jeres barn/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. april 2011

de-wett

Hej alle.

fordi jeg laver dette indlæg er fordi jeg er lidt bekymret for min prinsesse. Sids sp'eren var her var hun blevet lidt undervægtig, men hun sagde det nok kunne være pga hun lige havde haft lungebetændelse og ikke havde så meget appetit. Men syntes stadig ikk hun spiser ret meget.

hvis vi tager dagen igår.

02:30- 200 ml mme

Hun stod op kl 06:,30 og jeg tilbød hende mme men hun ville ikke.

kl 9:00 ville hun kun have grød. der spist hun en lille skålfuld.

kl 14:00 150 ml mme

kl 18:00 grød igen.

21:00 150 ml mme.

Dagen i dag.

05:00 210 ml mme

12:00 en skål grød

17:00 200 ml mme

Syntes det virker meget lidt Hun er næsten 5 måneder.

Så ville lige høre hvor meget spiser jeres i den alder ? skal jeg være bekymret ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

3600MorTil2

philip er nu 6 måneder.

han spiser 240 ml om natten kl 02.30

kl 07.30 spiser han 160ml.

mellem 8 og 9 spiser han en portion morgen grød gerne hirseflager med frugmos i. og han spiser op.

så sover han

så når han vågner så er det endnu en stor portion grød og vi er gået igang med lidt rugbrød.

3 timer efter er den måske endnu en flaske kun 160 ml.. og sådan fortsætter han indtil han kommer i seng kl 20 

til aften spiser han hvad vi spiser dog most eller blændet..

men kan sige at min datter har aldrig rigtigt spist godt, hun er nu 2 1/2 og spiser stadig rigtig dårligt, hvis det stod til hende levede hun stadig af flakser.. 

Men syntes da det virker som om at din datter for hvad at hun skal have..

Anmeld

24. april 2011

3600MorTil2

2 1/2 år skulle der stå

Anmeld

24. april 2011

de-wett

3600MorTil2 skriver:

philip er nu 6 måneder.

han spiser 240 ml om natten kl 02.30

kl 07.30 spiser han 160ml.

mellem 8 og 9 spiser han en portion morgen grød gerne hirseflager med frugmos i. og han spiser op.

så sover han

så når han vågner så er det endnu en stor portion grød og vi er gået igang med lidt rugbrød.

3 timer efter er den måske endnu en flaske kun 160 ml.. og sådan fortsætter han indtil han kommer i seng kl 20 

til aften spiser han hvad vi spiser dog most eller blændet..

men kan sige at min datter har aldrig rigtigt spist godt, hun er nu 2 1/2 og spiser stadig rigtig dårligt, hvis det stod til hende levede hun stadig af flakser.. 

Men syntes da det virker som om at din datter for hvad at hun skal have..

syntes bare det virker rigtig rigtig lidt hun spiser  men nok bare mig hihi. Han spiser da godt fra sig så

Anmeld

24. april 2011

3600MorTil2

ja, han æder som et svin.. hehe

men kan godt følge dig, sådan havde jeg det også med min datter.. kæmpede og kæmpede med hende for at hun skulle/ skal spise med aner snart ikke hvad at jeg skal gøre.

men som sagt så syntes jeg da at din søde datter for nået indebords har du snakket med din sp eller læge om din bekymring ?

Anmeld

24. april 2011

afrobabies

de-wett skriver:

Hej alle.

fordi jeg laver dette indlæg er fordi jeg er lidt bekymret for min prinsesse. Sids sp'eren var her var hun blevet lidt undervægtig, men hun sagde det nok kunne være pga hun lige havde haft lungebetændelse og ikke havde så meget appetit. Men syntes stadig ikk hun spiser ret meget.

hvis vi tager dagen igår.

02:30- 200 ml mme

Hun stod op kl 06:,30 og jeg tilbød hende mme men hun ville ikke.

kl 9:00 ville hun kun have grød. der spist hun en lille skålfuld.

kl 14:00 150 ml mme

kl 18:00 grød igen.

21:00 150 ml mme.

Dagen i dag.

05:00 210 ml mme

12:00 en skål grød

17:00 200 ml mme

Syntes det virker meget lidt Hun er næsten 5 måneder.

Så ville lige høre hvor meget spiser jeres i den alder ? skal jeg være bekymret ?

Kunne du prøve at give hende grød der kl. 6.30, eller hvornår hun vågner efter nat. Jeg synes at det er for lang tid for hende at gå fra kl. 9 til 14 imellem måltider, som jeg kan se der går igår, der skulle hun nok have noget omkring middag også ca. kl 12. Jeg vil nok mene at du skal have skubbet 5-6 måltider ind i døgnet mellem den tid hvor hun vågner om morgenen og den tid hun kommer i seng om aftenen.

Anmeld

24. april 2011

de-wett

3600MorTil2 skriver:

ja, han æder som et svin.. hehe

men kan godt følge dig, sådan havde jeg det også med min datter.. kæmpede og kæmpede med hende for at hun skulle/ skal spise med aner snart ikke hvad at jeg skal gøre.

men som sagt så syntes jeg da at din søde datter for nået indebords har du snakket med din sp eller læge om din bekymring ?

har snakket med lægen de siger snak med din sp. sp'en kommer på næste mandag også må vi se om det går den rigtig eller forkerte vej. føler bare at efter hun var syg er hendes ellers så gode appetit væk

Anmeld

24. april 2011

de-wett

victoria2008 skriver:

Kunne du prøve at give hende grød der kl. 6.30, eller hvornår hun vågner efter nat. Jeg synes at det er for lang tid for hende at gå fra kl. 9 til 14 imellem måltider, som jeg kan se der går igår, der skulle hun nok have noget omkring middag også ca. kl 12. Jeg vil nok mene at du skal have skubbet 5-6 måltider ind i døgnet mellem den tid hvor hun vågner om morgenen og den tid hun kommer i seng om aftenen.

har prøvet alt. Sådan når vi føler nu ska hun spis for nu er det mange timer siden prøve jeg først med grød hun takker nej. så flaske så skiger hun. altså hun vil IKKE spise mere end det hun gør. har prøvet alt. intet lykkedes.. ligemeget hvor mang timer næsten det er hun sidst har spist om natten så når vi tår op vil hun intet ha ikke engang vand

Anmeld

24. april 2011

afrobabies

de-wett skriver:

har prøvet alt. Sådan når vi føler nu ska hun spis for nu er det mange timer siden prøve jeg først med grød hun takker nej. så flaske så skiger hun. altså hun vil IKKE spise mere end det hun gør. har prøvet alt. intet lykkedes.. ligemeget hvor mang timer næsten det er hun sidst har spist om natten så når vi tår op vil hun intet ha ikke engang vand

Ok, det er nu heller ikke fordi jeg synes at hun spiser meget lidt, men du kunne også prøve at skifte en af flaskerne med mme og så give vælling istedet.... Det er der lidt mere mæthed i.

Anmeld

24. april 2011

de-wett

victoria2008 skriver:

Ok, det er nu heller ikke fordi jeg synes at hun spiser meget lidt, men du kunne også prøve at skifte en af flaskerne med mme og så give vælling istedet.... Det er der lidt mere mæthed i.

jamen må hun ikk først få vælling fra ca 6 måneder?

altså det var jo en god mulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.