Taget en test...3 dage før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.137 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. april 2011

Vivian87

Puhh..Ja så kunne jeg altså ikke holde mig i skindet længere... så har taget en test, 3 dage før tid...

Jeg har lagt billedet op i mit fotoalbum (kunne ikke finde ud af at lægge det ind her)...

Der er en ret tydelig vandret streg og en knap så tydelig lodret streg, så den er positiv Tør dog stadig ikke helt tro på det, så tager en igen på torsdag, og hvis den er positiv så tager jeg en tur til lægen... først der tror jeg rigtig jeg vil turde tro på det! (derfor hvis jeg ikke lyder helt vildt glad)

Har dog haft små jag i underlivet den sidste uge, og i fredags oplevede jeg noget underligt; jeg elsker chokolade.. jeg mener ELSKER!! Men det smagte rigtig dårligt i fredags.. alle 3 slags jeg prøvede!! Og igår kunne jeg simpelthen ikke drikke min cola fordi jeg synes den var så SØD...

Men nu må vi se hvad den siger på torsdag...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Leonora

Jeg kan desvæære ikke se dit billed...men håber da den er go nok

Anmeld

24. april 2011

henh01

Den ser i hvert fald positiv ud.. Et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

24. april 2011

AndreasMor84

Jeg aner desværre ikke hvordan disse tests skal se ud for at være positive, men jeg kan se et fint kryds i det store felt... så hvis det er godt siger vi tillykke

Anmeld

24. april 2011

Worldwide

Synes også den ser positiv ud Forsigtig tillykke med den lille spire

Anmeld

24. april 2011

Mini us

Hvor fedt stort tillykke.. Jeg testede positiv en uge før

Anmeld

24. april 2011

Vivian87

Hvor er i bare søde alle sammen

Der skal være et kryds i hvis den er positiv

Ja, jeg har godt hørt (og læst på pakken) at man kan teste positivt før tid, men er bare så bange for at det skal være en falsk graviditet, så tør næsten ikke håbe før jeg har været ved lægen!

Men det ville da være en løgn hvis jeg sagde det ikke boblede i hele kroppen på mig

Anmeld

24. april 2011

B&J

Jeg syntes også den er positiv så spænde

Anmeld

24. april 2011

Sof

Sådan så min også med min datter og hun er lige blevet 5 år  Jeg var så 8 uger henne da jeg testede, men den så næsten lige sådan ud som din gør, så kæmpe stort tillykke 

Anmeld

24. april 2011

Mamalou

Man er da ikke i tvivl om, at der er to streger. Så mon ikke den er god nok? Tillykke herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.