av av av...min mave...det skide dumme møde i banken i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. oktober 2008

Loggidut

hvorfor har jeg det pludselig så skidt over det?
jeg har det som om jeg skal kaste op, helt vildt...jeg ved sgu ikke lige hvad der går galt, men jeg tror det er fordi de skide papir ikke er skrevet under endnu...når de er skrevet under, så kan jeg nu nok bedre trække vejret igen, men indtil da, så er jeg bare helt ødelagt...øv...jeg tror jeg går ned og drukner mig under bruseren i en times tid, puuuuh.....

tror sgu ikke helt jeg kan finde mig selv igen før efter klokken 15.00!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2008

Astrid P

Jeg er sikker på at det nok skal gå, Loggi. Det er altid når det hele ser allermest sort ud, at der kommer en løsning dumpende...

fra mig!

Anmeld

29. oktober 2008

Nadi

Har du fundet dig selv igen?? Er spændt på at høre fra dig, håber det hele gik som det skulle.

Anmeld

29. oktober 2008

Loggidut

ja så har vi været der, og hun var heldigvis meget åben...

jeg har dog stadig ondt i maven, selv om jeg ved regningerne bliver betalt, ark, jeg sidder bare med den følelse af...hvad nu hvis eller hvis...

nu henter hun lånet hjem, og vi skal så op og skrive under om nogle dage, ind til da køre de her regninger som bevilliget overtræk...

så det gik jo godt, så er det bare lige mig vi mangler at få hentet op til overfladen igen!

dahm, så meget rod på så få dage! det er sgu mere end hvad mine nerver kan overskue!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.