Tulle bukser str 80/86 & 86/92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.147 visninger
17 svar
0 synes godt om
23. april 2011

bullerbassen

Eget design - lavet i bomulds stof med ribkant.

1 par ugler & 1 par cupcakes str 80/86

1 par ugler & 1 par cupcakes str 86/92

1 par Blomster str 86/92

STR er til den store side.. - pris 100 inkl porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Caroline86

hvor er de lækre...

Kan de bestilles i større størrelser? har en prinsesse der bruger 92 nu og jeg mangler VIRKELIG nogle rare afslapningsbukser (var storforbruger af h&m's joggingbukser tidligere, men de går kun til str. 86)...

Anmeld

23. april 2011

bullerbassen

hvor er de lækre...

Kan de bestilles i større størrelser? har en prinsesse der bruger 92 nu og jeg mangler VIRKELIG nogle rare afslapningsbukser (var storforbruger af h&m's joggingbukser tidligere, men de går kun til str. 86)...

Hvis hun bruger 92 nu vil jeg mene hun kan passe dem der hedder str 86/92 har syet nogle til Silas i den str som jeg troede han kunne passe nu ( han bruger 86 ) men de er lige så store som de bukser vi har str 92.

Har lavet nogle nye til ham str 80/86 og de passer.

STR 86/92 måler 33 cm indvendig men ellers vil jeg gerne lave en nummer str OG tak

Anmeld

23. april 2011

Caroline86

bullerbassen skriver:

Hvis hun bruger 92 nu vil jeg mene hun kan passe dem der hedder str 86/92 har syet nogle til Silas i den str som jeg troede han kunne passe nu ( han bruger 86 ) men de er lige så store som de bukser vi str 92.

Har lavet nogle nye til ham str 80/86 og de passer.

STR 86/92 måler 33 cm indvendig men ellers vil jeg gerne lave en nummer str

hvor tykt bomuldsstof er de i? tænker mere på hvor varme de er

Du har kun dem du har vist her, ikke? For jeg er meget hooked

Anmeld

23. april 2011

bullerbassen

Caroline86 skriver:

hvor tykt bomuldsstof er de i? tænker mere på hvor varme de er

Du har kun dem du har vist her, ikke? For jeg er meget hooked

De er lavet i alm bomulds stof - vil sige de er perfekt nu og den kommende tid... Vi har brugt dem hele året blot med strømpebukser under.. Men har netop lavet disse til tiden nu  For manglede selv bukser som var dejlig lette og passede til årstiden uden det var shorts.

Har syet nogle til Silas også med ugler til nu - syntes de er helt super.. Da de netop ikke er så tykke som alm bukser ( lidt svært og forklare )

Lige p.t har jeg disse

Anmeld

23. april 2011

Caroline86

bullerbassen skriver:

De er lavet i alm bomulds stof - vil sige de er perfekt nu og den kommende tid... Vi har brugt dem hele året blot med strømpebukser under.. Men har netop lavet disse til tiden nu  For manglede selv bukser som var dejlig lette og passede til årstiden uden det var shorts.

Har syet nogle til Silas også med ugler til nu - syntes de er helt super.. Da de netop ikke er så tykke som alm bukser ( lidt svært og forklare )

Lige p.t har jeg disse

så vil jeg gerne købe de 2 par du har kan du ikke sende mig en pb med dine bankoplysninger, så sender jeg min adresse osv i morgen nu vil jeg nemlig hoppe i snorkekassen

og så må du ENDELIG sige til hvis du laver flere

knus og godnat

Anmeld

23. april 2011

ESV

Jeg er altså også total solgt så hvis du laver flere du vil sælge må du endelig sige til..

Anmeld

23. april 2011

bullerbassen

Jeg er altså også total solgt så hvis du laver flere du vil sælge må du endelig sige til..

Laver gerne flere  hvilken str skal du bruge & slags

Kan se din pige er fra nov - tror du skal have dem der hedder str 80/86 hvis det er - Silas er fra okt og han passer dem. Havde først lavet str 86/92 men de var alt for store. De er rimelig store i str

Anmeld

23. april 2011

Gyllibik

Jeg vil gerne bestille 2 par i nogle drenge farver, han bruger str. 74.

Hvis det kan lade sig gøre

Anmeld

23. april 2011

bullerbassen

Gyllibik skriver:

Jeg vil gerne bestille 2 par i nogle drenge farver, han bruger str. 74.

Hvis det kan lade sig gøre

Det ville det sagtens

Har disse i drenge farver  

Uglebukser str 80/86 & stjerne bukser str 80/86 ( de bliver nok for store ) men ellers findes ugle stoffet ( i denne annonce i drengefarver )

Velour bukser str 74/80..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.