*SØGES* Festkjole str. 62 eller 68

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24. april 2011

Maja_4000

Millah skriver:

Hehe. Tror godt jeg kan følge din kæreste lidt  hihi

Jeg finder da bare lige en af de andre poser med børnetøj frem og ser om der er noget der imellem

Det lyder godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

Millah

Det lyder godt 

Troede jeg ahr flere i den størelse, men havde kun en mere den er osse i str 62

Og det er bare en gansge almindelig hvid langærmet jeg har sat inden under, det var lige det jeg synes der gjorde den pæn  Det er nok heller ikke en disideret fest kjole, men den er utrolig sød og pæn, den har osse kun været brugt én gang

Billederne vender vist nok både på hovedet og siden, men kan ikke lige få ændret det, håber det gør

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. april 2011

Maja_4000

Millah skriver:

Troede jeg ahr flere i den størelse, men havde kun en mere den er osse i str 62

Og det er bare en gansge almindelig hvid langærmet jeg har sat inden under, det var lige det jeg synes der gjorde den pæn  Det er nok heller ikke en disideret fest kjole, men den er utrolig sød og pæn, den har osse kun været brugt én gang

Billederne vender vist nok både på hovedet og siden, men kan ikke lige få ændret det, håber det gør

Ja , den er rigtig sød 
Du har ikke noget i 68 ? :b Ville gerne have en med lidt "fylde" i , hvis du forstr hvad jeg mener 

Anmeld

24. april 2011

Millah

Maja_4000 skriver:

Ja , den er rigtig sød 
Du har ikke noget i 68 ? :b Ville gerne have en med lidt "fylde" i , hvis du forstr hvad jeg mener 

Ved udemærket hvad du mener

Nej har jeg detsvære ikke Det baby tøj jeg har er nemlig noget jeg har fået til når jeg selv skal have baby en gang (vi er igang med projektet) men har efter hånden så meget hehe.

Det eneste jeg har i strk 68 er en masse sparkedraget, bukser og nederdele

Anmeld

24. april 2011

Maja_4000

Millah skriver:

Ved udemærket hvad du mener

Nej har jeg detsvære ikke Det baby tøj jeg har er nemlig noget jeg har fået til når jeg selv skal have baby en gang (vi er igang med projektet) men har efter hånden så meget hehe.

Det eneste jeg har i strk 68 er en masse sparkedraget, bukser og nederdele

Har du allerede fået tøj ?  

- Hvad hvis det bliver en dreng ? :b

Men tror jeg leder videre lidt endnu så .. Det kan være jeg vender tilbage med den lilla  Hvad skal du have for den ? :b

Anmeld

24. april 2011

Millah

Maja_4000 skriver:

Men tror jeg leder videre lidt endnu så .. Det kan være jeg vender tilbage med den lilla  Hvad skal du have for den ? :b

Jeg er gudmor til min mands niece, og hun er den enste pige i flokken på 4 og der kommer ikke flere, Så når hun vosker ud af tøjet får jeg det og kan tage hvad jeg gerne vil have

Hvis det bliver en dreng så har jeg en MASSE pige tøj der evt kan sælges eller gemmes til der måske kommer en lille pige

Du vender bare tilbage hvis det er Har ingen ide om hvad jeg vil have for den Kom du bare med et bud hvis vi når der til

Anmeld

24. april 2011

mamax3

Maja_4000 skriver:

Kigger lige når jeg kommer hjem hvad jeg har... 

Anmeld

24. april 2011

Maja_4000

mamax3 skriver:

Kigger lige når jeg kommer hjem hvad jeg har... 

Det lyder godt (:

Anmeld

25. april 2011

BABYSOFIE

Maja_4000 skriver:

Caroline skal jo døbes om lidt , og er ved at gå i panik over ikke at have fundet en kjole til hende ! Altså , en hun skal have på , når hun kommer ud af den lange hvide 

Så hvis der er som har en flot festkjole til en lille pige , vil jeg meget gerne se den ;D

Den skal helst være lilla eller hvid .. Og behøver ikke være noget bestemt mærke .. H&M er fint :b

Hun bruger 62 nu , men er næsten vokset ud af det .. Så 68 kan også gå an 

hej, jeg har denne kjole i str 68, ved ik om det var noget, den havde min datter på efter hendes dåb.

skriv pb hvis du er interesseret.

knus tine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. april 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg har lige købt den yndigste lille hvide kjole i h&m, som Astrid skal bruge på sin dåbsdag d 2. Juni.. den er så fin med lidt blonde-mønster, og rigtig sommeragtig..
Måske du kunne kigge dér igen..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.