Nu har min mors kæreste taget billeder af Carla igen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. april 2011

sarahb

Eiii hvor er det bare helt fantastiske billeder...
Hun er jo bare bedårende...
Og hold da op hvor er du smuk på det billede a dig, så lækker... Det er helt vildt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Eiii hvor er det bare helt fantastiske billeder...
Hun er jo bare bedårende...
Og hold da op hvor er du smuk på det billede a dig, så lækker... Det er helt vildt...

Ha ha ha sikke da en kompliment  Får da helt røde kinder   Tak skal du have

Anmeld

24. april 2011

lion

michella80 skriver:

Og jeg synes bare de er så gode. Han er rigtig god til at fange de gode blikke!!! Så nu bliver I Carla-spammet  Og der sneg sig lige et billede ind af mig også. Synes for en gangs skyld der er kommet et godt et, så skal jeg jo lige blære mig lidt. Ha ha ha

Hvor er det bare nogle super gode billeder han har taget

Anmeld

24. april 2011

Vinker

michella80 skriver:

Og jeg synes bare de er så gode. Han er rigtig god til at fange de gode blikke!!! Så nu bliver I Carla-spammet  Og der sneg sig lige et billede ind af mig også. Synes for en gangs skyld der er kommet et godt et, så skal jeg jo lige blære mig lidt. Ha ha ha

åh hvor jeg elsker at se de billeder de mors kæreste tar af jer. han er bare så dygtig synes jeg.

carla er bare så charmerende og har det skønneste lune blik i øjet :) og ja en meeeeget smuk mor hun har sig!

Anmeld

24. april 2011

Barbamama

lion skriver:

Hvor er det bare nogle super gode billeder han har taget

Tak Helene. Ja det synes jeg også!

Anmeld

24. april 2011

Barbamama

Vinker skriver:

åh hvor jeg elsker at se de billeder de mors kæreste tar af jer. han er bare så dygtig synes jeg.

carla er bare så charmerende og har det skønneste lune blik i øjet og ja en meeeeget smuk mor hun har sig!

Ja det er han virkelig. Det er så fedt han gider!!! Og det er slet ikke noget jeg siger til ham. Han finder det bare frem og klipser løs! Det er fedt. Og TAK Rikke. Det var super sødt sagt

Anmeld

24. april 2011

Vingummien

Hun er så smuk og det er du nu også

Er vild med det første billed

Anmeld

24. april 2011

Jules

Det er nogle virkelig gode billeder! Det af dig er os bare super fedt taget! 

Hun er bare så smuk hende Carla

Anmeld

24. april 2011

Ida.

Sikke en bunke pletskud!!!

Anmeld

24. april 2011

anna-jonas

HOLD da op, hvor er det nogle proffi billeder..................hvilket kamera har han?? Han har da virkelig talent, for at fange øjeblikkene. Carla er da bare såååååååå dejlig. Elsker det sidste, hvor hun har favnen fuld af dyr..................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.