Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: Eiii hvor er det bare helt fantastiske billeder... Hun er jo bare bedårende...Og hold da op hvor er du smuk på det billede a dig, så lækker... Det er helt vildt...
Eiii hvor er det bare helt fantastiske billeder... Hun er jo bare bedårende...Og hold da op hvor er du smuk på det billede a dig, så lækker... Det er helt vildt...
Ha ha ha sikke da en kompliment Får da helt røde kinder Tak skal du have
michella80 skriver: Og jeg synes bare de er så gode. Han er rigtig god til at fange de gode blikke!!! Så nu bliver I Carla-spammet Og der sneg sig lige et billede ind af mig også. Synes for en gangs skyld der er kommet et godt et, så skal jeg jo lige blære mig lidt. Ha ha ha
Og jeg synes bare de er så gode. Han er rigtig god til at fange de gode blikke!!! Så nu bliver I Carla-spammet Og der sneg sig lige et billede ind af mig også. Synes for en gangs skyld der er kommet et godt et, så skal jeg jo lige blære mig lidt. Ha ha ha
Hvor er det bare nogle super gode billeder han har taget
åh hvor jeg elsker at se de billeder de mors kæreste tar af jer. han er bare så dygtig synes jeg.
carla er bare så charmerende og har det skønneste lune blik i øjet :) og ja en meeeeget smuk mor hun har sig!
lion skriver: Hvor er det bare nogle super gode billeder han har taget
Tak Helene. Ja det synes jeg også!
Vinker skriver: åh hvor jeg elsker at se de billeder de mors kæreste tar af jer. han er bare så dygtig synes jeg. carla er bare så charmerende og har det skønneste lune blik i øjet og ja en meeeeget smuk mor hun har sig!
carla er bare så charmerende og har det skønneste lune blik i øjet og ja en meeeeget smuk mor hun har sig!
Ja det er han virkelig. Det er så fedt han gider!!! Og det er slet ikke noget jeg siger til ham. Han finder det bare frem og klipser løs! Det er fedt. Og TAK Rikke. Det var super sødt sagt
Hun er så smuk og det er du nu også
Er vild med det første billed
Det er nogle virkelig gode billeder! Det af dig er os bare super fedt taget!
Hun er bare så smuk hende Carla
Sikke en bunke pletskud!!!
HOLD da op, hvor er det nogle proffi billeder..................hvilket kamera har han?? Han har da virkelig talent, for at fange øjeblikkene. Carla er da bare såååååååå dejlig. Elsker det sidste, hvor hun har favnen fuld af dyr..................
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128